Kirjoittaja Aihe: Bluetooth-tikku  (Luettu 2240 kertaa)

FAIL

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 580
  • Linux
    • Profiili
Bluetooth-tikku
« : 20.09.10 - klo:21.26 »
Sanopaaka hyvä Bluetooth tikku joka toimisi Ubuntu 10.04en kanssa, ja halpakin saisi olla ja hyvä, kun koneessa ei ole sisäistä. :)

noname

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 828
  • Linuxilla maaliskuusta 2009
    • Profiili
Vs: Bluetooth-tikku
« Vastaus #1 : 21.09.10 - klo:07.44 »
Mulla on MSI:n starkey 3.0, sisälsi oman ohjelmiston windowsille eikä linux-tukea taidettu mainita toimi ihan suoraan hinta oli 9.90.

Ton ostin datatronicilta, jimmssiltä ei näkynyt

Whig

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 333
  • puppu-generaattori
    • Profiili
    • localhost
Vs: Bluetooth-tikku
« Vastaus #2 : 21.09.10 - klo:14.21 »
Sanopaaka hyvä Bluetooth tikku joka toimisi Ubuntu 10.04en kanssa, ja halpakin saisi olla ja hyvä, kun koneessa ei ole sisäistä. :)

Belkinin pikkutikku, Belkinin harmaa tikku, smc:n läpinäkyvä, Microsoftin BT hiiri/näppiksen tukiasema kaikki ovat toimineet heittämällä joten tuskin ongelmia tulee normaali tikkujen kanssa.
puppu-generaattorin outputtia
"minä olen kansainvälinen supertähti"

FAIL

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 580
  • Linux
    • Profiili
Vs: Bluetooth-tikku
« Vastaus #3 : 21.09.10 - klo:16.20 »
Mulla on MSI:n starkey 3.0, sisälsi oman ohjelmiston windowsille eikä linux-tukea taidettu mainita toimi ihan suoraan hinta oli 9.90.

Ton ostin datatronicilta, jimmssiltä ei näkynyt
Kiitos tiedosta! Lähtee ehkä kohta tilaukseen.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11442
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Bluetooth-tikku
« Vastaus #4 : 21.09.10 - klo:16.27 »
Jos haluaa päästä halvalla niin tuossa on sellainen (muistaakseni juuri tuo): http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866
Ainakin tilaamani kappale toimi mainiosti. Toimitusajat ovat hintojen mukaiset eli kohtuu pitkät.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.