Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Lähetäppäs privaa rhk:lle tai timoj:lle. He tietänevät.
Kyllä monien muidenkin maiden ubuntu-forumit löytyvät Tapatalkista, joten miksi Canonical ei suostuisi Suomen forumille kyseistä pluginia asentamaan? Minä vaan kysyn.
Lainaus käyttäjältä: jussike - 07.06.14 - klo:09.38Kyllä monien muidenkin maiden ubuntu-forumit löytyvät Tapatalkista, joten miksi Canonical ei suostuisi Suomen forumille kyseistä pluginia asentamaan? Minä vaan kysyn. Sen asentaminen ei liene viisasta näin antiikkiseen SMF:ään.
Lainaus käyttäjältä: mrl586 - 07.06.14 - klo:09.55Lainaus käyttäjältä: jussike - 07.06.14 - klo:09.38Kyllä monien muidenkin maiden ubuntu-forumit löytyvät Tapatalkista, joten miksi Canonical ei suostuisi Suomen forumille kyseistä pluginia asentamaan? Minä vaan kysyn. Sen asentaminen ei liene viisasta näin antiikkiseen SMF:ään.Miksi? Itsekin lukisin mieluusti tätä foorumia kännykällä, täbillä jne. ja olisin varmasti sitä kautta aktiivisempi.
Jos tälle puolelle pitää asentaa jotain, voin suoraan sanoa ettei onnistu, meillä ei ole pääsyä serverille mitään asentamaan ja kevyen varovaisesti muutenkin suhtaudun asenteluihin.Risto
Lainaus käyttäjältä: Risto H. Kurppa - 03.09.10 - klo:16.26Jos tälle puolelle pitää asentaa jotain, voin suoraan sanoa ettei onnistu, meillä ei ole pääsyä serverille mitään asentamaan ja kevyen varovaisesti muutenkin suhtaudun asenteluihin.RistoEiköhän tuo ole vastaus kun mitään ei ole tapahtunut.
Tein pyynnön Canonicalille Tapatalk-pluginin lisäämisestä, tiketti #25734.
Onko Canonical ainut jolla on ylläpito oikat tällä foorumilla? (en tarkoita palvelin oikeuksia)
Lainaus käyttäjältä: Kawajax - 07.11.14 - klo:22.37Onko Canonical ainut jolla on ylläpito oikat tällä foorumilla? (en tarkoita palvelin oikeuksia)Ei (on)