Kirjoittaja Aihe: serveri asennus  (Luettu 2208 kertaa)

peeaa

  • Vieras
serveri asennus
« : 26.10.05 - klo:18.48 »
Löytyykö mistä ohjeet bleezy 5.10 serveriasennuksesta vaihe vaiheelta malli..työpöytätilaan asti??
olen koettanut katsella,mutta näyttää olevan muille sen verran selvä asia että ei ole paljon kirjoiteltu aiheesta


LittleLion

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1232
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/littleli/
Re: serveri asennus
« Vastaus #1 : 26.10.05 - klo:18.55 »
Löytyykö mistä ohjeet bleezy 5.10 serveriasennuksesta vaihe vaiheelta malli..työpöytätilaan asti??
olen koettanut katsella,mutta näyttää olevan muille sen verran selvä asia että ei ole paljon kirjoiteltu aiheesta
Riippuen vähän mitä työpöytää haluat käyttää. Mutta jos asennat sen serverin ja sitten konsolissa:
sudo apt-get install ubuntu-desktop

Niin asentaa gnomen kaikilla kilkkeillään, mutta en ole varma eroaako tuo sitten mitenkään tavallisesta asennuksesta.

Mutta täällä on ohje siihen kun käytät tuota MANUAL INSTALLATION tapaa.

peeaa

  • Vieras
Re: serveri asennus
« Vastaus #2 : 26.10.05 - klo:21.54 »
ajattelin xfce työpöytää kokeilla toisessa koneessa...löytäneekö sitten konsolissa tuon version...
se miten konsolissa asennetaan semmonen sorsa,että kaikki löytyy onkin sitten eriasia??
mutta nyt tää kokoonpano toimii hyvin gnome työpöydässä...en tiedä miten sen tein..
olen nimittäin toistapäivää ubuntun kimpussa ja kokoajan löytyy uusia juttuja jotka aiheuttaa "asennus ongelmia"
KIITOS kuitenkin teille ,jotka olette jaksaneet vastailla kysymyksiin ja kirjoitella foorumiin, niistä löytyy melkein kaikkiin ongelmiin vastaus.

peeaa

  • Vieras
Re: serveri asennus
« Vastaus #3 : 26.10.05 - klo:22.06 »
tuollahan se manual installation ohjeessa olikin miten sorsa asennetaan konsolissa..