Kirjoittaja Aihe: ipFire  (Luettu 2207 kertaa)

Pjotor

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 291
    • Profiili
ipFire
« : 01.08.10 - klo:11.28 »
Heips!
En ole löytänyt ohjeita kuinka mokkulan saa laitettua tuohon ns RED kortiksi, ipfiren omilla sivuilla on englanniksi jotai kerrottu, mutta lähinnä vain "toimii heittämällä". Olen yrittänyt sekä Nokia cs-15 mokkulaa ja Huawei 169 mokkulaa...  Pitäisikö nämä mokkulat päästä määrittelemään tuolla etäkäyttö liittymällä vai vai tuossa setupissa? jostain syystä en kyllä pääse toiselta koneelta tuonne etäkäyttö liittymään vaikka olen ip:kin mielestäni laittanut kohdilleen.

Myös muut asiaan liittyvät ohjeet ovat tervetulleita  :)
Ohhoh!

Thinkit

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 912
  • Kysyvä ei tieltä eksy, eikä eksyvä tietä kysy.
    • Profiili
Vs: ipFire
« Vastaus #1 : 01.08.10 - klo:11.30 »
Lenovo Thinkpad e520
Kde Neon 5.22.3
Intel(R) Core(TM) i5-2410M CPU @ 2.30GHz
Amd Radeon HD 6630m
Intel HD 3000 integroitu
Samsung Evo 120G kovo ja 8G muistia
Sony Xperia 5 mk2 ja android 11

realbrojericho

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 52
  • järjestelmätukihenkilö - opiskelija
    • Profiili
Vs: ipFire
« Vastaus #2 : 01.08.10 - klo:13.53 »
Hei gurut, nyt olisi ihan tärkeätä ja akuuttiakin tietää onko tämä ipFire luotettava ja hyvä softa? Itse olen törmännyt lähinnä Ipcoppiin ja Smoothwalliin, mutta, pitäisikö kuitenkin luottaa coppiin kun se on kuitenkin vanha ja viisas ohjelma ;) ?

Sivut lupaavat pieksevänsä ipcopin tuosta vain, mutta niin nyt voisi sanoa monikin. Pitänee lukea enemmän ko. ohjelmistosta tai sitten luottaa ipcoppiin kun sen opiskelemiseen pääasiassa on jo ehtinyt ryhtyä...

Kokemuksia kellään? Tuli tähän ketjun väliin, mutta toivottavasti ei haittaa,
Piis & Nix - Always learning

"Ne jotka jaksavat vastata muiden kysymyksiin, jakavat tietoa kuin avointa koodia"

Pjotor

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: ipFire
« Vastaus #3 : 01.08.10 - klo:21.17 »
http://forum.ipfire.org/index.php?topic=796.0

Auttaisiko tuo?

t: Antti  ;)
Auttanee  :)  Pitänee yrittää jälleen...
Ohhoh!

Pjotor

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: ipFire
« Vastaus #4 : 08.08.10 - klo:23.50 »
En kyllä nyt noiden ohjeiden perusteella osaa sanoa varmaksi olenko tehnyt kaiken oikein....  :-[
Elikkäs greeni ja blue määritetty asennuksen yhteydessä ja red ignorattu....  sitten webminillä sisään ja pitäsi laittaa tikulle asetukset kohilleen mut nyt en oikeen tiiä että mitä pitää mihinki laittaa.  Olisin erittäin kiitollinen jos jolain olisi heittää malli konfiguraatiosta vaikka skriinsotti ni osaisin APt ja numerot syöttää oikein...  :)
Ohhoh!