Kirjoittaja Aihe: 10.04 LTS kaatuilee (uloskirjautuu) itsestään  (Luettu 2189 kertaa)

Pekkam

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 282
    • Profiili
Homma ilmenee silloin kun käytän omalla koneella apche-palvelinta ja php:ta ja selaan firefoxilla tekemääni tiedostoa.
Missä vois vika olla?

Pekkam

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 282
    • Profiili
Vs: 10.04 LTS kaatuilee (uloskirjautuu) itsestään
« Vastaus #1 : 22.06.10 - klo:09.31 »
Miten on tuo php:n register_long_arrays?
Tuolla http://php.net/manual/en/ini.core.php se on näin: "1", minulla se on "On". Tulisiko ja kannattaako sitä muuttaa? Aikaisemmin ei ole tarvinnut siihen koskea, vaikka olen kauan php:ta omalla koneella käyttänyt.... versio minulla on 5.3.2
« Viimeksi muokattu: 22.06.10 - klo:09.38 kirjoittanut Pekkam »

noname

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 828
  • Linuxilla maaliskuusta 2009
    • Profiili
Vs: 10.04 LTS kaatuilee (uloskirjautuu) itsestään
« Vastaus #2 : 22.06.10 - klo:10.20 »
Mulla on sama vika mutta ilmanee ihan satunnaisesti noin kerran puolessatoista viikossa.

Pekkam

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 282
    • Profiili
Vs: 10.04 LTS kaatuilee (uloskirjautuu) itsestään
« Vastaus #3 : 22.06.10 - klo:12.18 »
Apachen error logissa minulla on tällainen virheilmoitus:

Koodia: [Valitse]
<b>Warning</b>:  Directive 'register_long_arrays' is deprecated in PHP 5.3 and greater in <b>Unknown</b> on line <b>0</b>
<b>Warning</b>:  Directive 'magic_quotes_gpc' is deprecated in PHP 5.3 and greater in <b>Unknown</b> on line <b>0</b>
Pitänee kokeilla säätää jotain..?

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3426
    • Profiili
Vs: 10.04 LTS kaatuilee (uloskirjautuu) itsestään
« Vastaus #4 : 22.06.10 - klo:13.39 »
Yksi 10.04 -kone (tai Mint 9, mutta se on sama asia), jota "ylläpidän" kaatuili myös satunnaisissa tilanteissa, esim. Open Officea tai Firefoxia käytettäessä. Ongelma hävisi, kun poistin Nvidian ajurin.


Pekkam

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 282
    • Profiili
Vs: 10.04 LTS kaatuilee (uloskirjautuu) itsestään
« Vastaus #5 : 24.06.10 - klo:12.05 »
Yksi 10.04 -kone (tai Mint 9, mutta se on sama asia), jota "ylläpidän" kaatuili myös satunnaisissa tilanteissa, esim. Open Officea tai Firefoxia käytettäessä. Ongelma hävisi, kun poistin Nvidian ajurin.



Vika ei ilmeisesti ole Nvidia-ajurissa, koska minullakin on se ja on toiminut hyvin ennen 10.04 LTS:ää. (Minulla ei ole kaatuillut nettiä selatessa, vaan ainoastaan "localhost"- osoitteessa olevia sivuja selatessa). Ilmeisesti vika on jossakin Ubuntun asetuksissa? Osaako kukaan veikata, missä niistä?
« Viimeksi muokattu: 24.06.10 - klo:12.07 kirjoittanut Pekkam »

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3426
    • Profiili
Vs: 10.04 LTS kaatuilee (uloskirjautuu) itsestään
« Vastaus #6 : 24.06.10 - klo:12.10 »
Yksi 10.04 -kone (tai Mint 9, mutta se on sama asia), jota "ylläpidän" kaatuili myös satunnaisissa tilanteissa, esim. Open Officea tai Firefoxia käytettäessä. Ongelma hävisi, kun poistin Nvidian ajurin.



Vika ei ilmeisesti ole Nividia-ajurissa, koska minullakin on se ja on toiminut hyvin ennen 10.04 LTS:ää. (Minulla ei ole kaatuillut nettiä selatessa, vaan ainoastaan "localhost"- osoitteessa olevia sivuja selatessa). Ilmeisesti vika on jossakin Ubuntun asetuksissa? Osaako kukaan veikata, missä niistä?

Omassa koneessani (Ubuntu 10.04 -pohjainen Zorin 3.0) on myös Nvidian ajuri käytössä, eikä kaatuile, mutta vanhempieni kone kaatuili kyllä. Loppui, kun poistin ajurin.