Kirjoittaja Aihe: Mikä kotimainen tietotekniikkalehti - LINUXia sisältävä?  (Luettu 5352 kertaa)

Immo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 776
  • Ammuin sheriffin.
    • Profiili
Vs: Mikä kotimainen tietotekniikkalehti - LINUXia sisältävä?
« Vastaus #20 : 26.03.10 - klo:18.15 »
Mistä näitä tarjouksia oikein tullooopi? Nyt ei oo Saunakarit tai -niemet kysseessä.
"there's two types of people. Those who are very good. And those who are dead. I'm very good"

Jallu59

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3430
    • Profiili
Vs: Mikä kotimainen tietotekniikkalehti - LINUXia sisältävä?
« Vastaus #21 : 26.03.10 - klo:18.33 »
Hmmm, alle seitsemän euroa lehdeltä ei olisi paha, ainakaan verrattuna lehtipisteen hinnoille.
Vähän aiheen vierestä haluaisin kysyä, mikä on mielestänne paras Linux-aiheinen lehti? Mitä uskaltaisitte suositella?
Minä olen Journaliin tykästynyt, joskin olen lukenut vain yhden Magazinen. Linux Jounal löytyy Turun pääkirjastosta

T:Jallu59
« Viimeksi muokattu: 26.03.10 - klo:20.51 kirjoittanut Jallu59 »
Jari J. Lehtinen, Wanhempi (iki?)tietoteekkari & tietotekniikkakonsultti Turust, P4-HT / 3,0 GHz, Intel945 IGP 226MB & 4GBram & UbuntuStudio 14.04. Toshiba Satellie 50-C, i5 dual-core 2,3GHz, ubuntu-mate 16.04 LTS

Immo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 776
  • Ammuin sheriffin.
    • Profiili
Vs: Mikä kotimainen tietotekniikkalehti - LINUXia sisältävä?
« Vastaus #22 : 26.03.10 - klo:19.35 »
Peräkorvessa asuvalle kirjasto ei oikein ole vaihtoehto, sillä lähimpään on matkaa 20 kilometriä, eikä sieltä Hesaria kummempaa löydä. Isompaan metropoliin on jo sitten 40 kilometriä.

Onko tuolla Magazinella ja Journalilla paljon eroa?
"there's two types of people. Those who are very good. And those who are dead. I'm very good"