Kirjoittaja Aihe: UNR 9.10 Samsung NC10 Sis.3G ongelma  (Luettu 1968 kertaa)

Chameleon

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 7
    • Profiili
UNR 9.10 Samsung NC10 Sis.3G ongelma
« : 21.02.10 - klo:09.09 »
Hei,

Asensin Samsung NC10 Ubuntu Netbook Remixin (9.10), enkä saanut laitteen sisäänrakennettua 3G-modeemi toimimaan. Kysyisinkin onko jollain ollut saman laitteen kanssa samantyyppistä ongelmaa..?

Olen uusi Linuxin parissa, joten olen vielä varsin peukalo keskellä kämmentä näiden ongelmieni kanssa. Voin kyllä yrittää kuvata ongelmaa tarkemminkin, mutta ajattelin ensiksi kysäistä, josko joku vastaavan raudan käyttäjä tunnistaisi tapauksen näillä spekseillä.

Kiitos!

Chameleon

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: UNR 9.10 Samsung NC10 Sis.3G ongelma
« Vastaus #1 : 03.04.10 - klo:15.12 »
Hei,

Asensin Samsung NC10 Ubuntu Netbook Remixin (9.10), enkä saanut laitteen sisäänrakennettua 3G-modeemi toimimaan. Kysyisinkin onko jollain ollut saman laitteen kanssa samantyyppistä ongelmaa..?

Olen uusi Linuxin parissa, joten olen vielä varsin peukalo keskellä kämmentä näiden ongelmieni kanssa. Voin kyllä yrittää kuvata ongelmaa tarkemminkin, mutta ajattelin ensiksi kysäistä, josko joku vastaavan raudan käyttäjä tunnistaisi tapauksen näillä spekseillä.

Kiitos!

Ratkaisu vielä löytymättä. Kenelläkään mitään vinkkiä ongelmaan?

AlbertRetro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1084
  • Puun uudelleenistutus auttaa usein... <resetointi>
    • Profiili
Vs: UNR 9.10 Samsung NC10 Sis.3G ongelma
« Vastaus #2 : 03.04.10 - klo:16.09 »
Morjens!
löytyykö se usb-laitteena
Koodia: [Valitse]
lsusbvai tavallisena rautana tai korttina?
Koodia: [Valitse]
lshw
Ystävällisin terveisin Alpertti
    "...minä mikään viisas ole, tahdon elää vain kuin ihminen..."   http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=22423.new#new  counter.li.org #417588