Kirjoittaja Aihe: dapperin asennus ei käynnisty  (Luettu 2197 kertaa)

asd

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
dapperin asennus ei käynnisty
« : 13.05.06 - klo:12.20 »
Olen tässä yrittänyt asentaa dapperia. Flight 3:sta kokeilin joskus ja hyvin toimi, mutta flight-5:sen jälkeen ei ole toiminut mikään versio koneessani. Kone vain käynnistää itsenä uudelleen, ainoastaan memtest lähtee pyörimään. Olisi erittäin mukava jos saisin dapperin pelaamaan. Tietäisikö kukaan miten saisin tuon toimimaan? 

Timo Jyrinki

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 1255
    • Profiili
    • kotisivu
Re: dapperin asennus ei käynnisty
« Vastaus #1 : 13.05.06 - klo:13.03 »
Olen tässä yrittänyt asentaa dapperia. Flight 3:sta kokeilin joskus ja hyvin toimi, mutta flight-5:sen jälkeen ei ole toiminut mikään versio koneessani. Kone vain käynnistää itsenä uudelleen, ainoastaan memtest lähtee pyörimään. Olisi erittäin mukava jos saisin dapperin pelaamaan. Tietäisikö kukaan miten saisin tuon toimimaan? 

Jos olet aloittelija (kun tämä on aloittelijoiden alue), ja muutenkin, niin suosittelisin olemaan asentamatta Ubuntun keskeneräisiä kehitysversioita. Ubuntu 5.10 on uusin julkaistu versio, 6.06 on valmis vasta 1. kesäkuuta. Itse kysymykseen liittyen, tuosta kuvauksestasi en suoraan kyllä keksi mitään mikä voisi olla ongelmana.

Joge

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 41
    • Profiili
Re: dapperin asennus ei käynnisty
« Vastaus #2 : 14.05.06 - klo:12.26 »
Ei taida liittyä itse asiaan mutten malta olla mainitsematta. Itselläni ei käynnisty oikeastaan minkään distron asennus jos USB2 tuki on BIOSsissa aktivoituna. Mutta ainahan voit kokeilla.. Tosin järjestelmäkään ei käynnisty jos myöhemmin aktvoin ubsikakkosen. Että näin :f
TiedeForum Evolution
http://www.tiedeforum.net/

Juhhe1

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1062
    • Profiili
    • Valokuva albumini
Re: dapperin asennus ei käynnisty
« Vastaus #3 : 14.05.06 - klo:13.51 »
Ja kaverilla ei dapperi suostunut käynnistymään kun oli SATA ja PATA samaan aikaan päällä. Ongelman hän ratkaisi niin että otti SATA:n kokonaan pois käytöstä biossista niin sitten rupes toimimaan.

Tlp-WS (Workstation) - .:Ubuntu 10.10:.
Xenophobic (Laptop) - .:Ubuntu 10.04:.
Xenophobic-II (Laptop) - .:Ubuntu 10.10:.
TlpEEE (Asus EEE) - .:Crunchbang 10 Statle