Kirjoittaja Aihe: Epiphany + WebKit / hyvästi Cheese  (Luettu 2524 kertaa)

kriitikko

  • Vieras
Epiphany + WebKit / hyvästi Cheese
« : 01.04.08 - klo:17.55 »
Ikävä päivä vuodesta. Uutisista kun ei voi olla koskaan varma, että pitääkö minkä verran paikkansa ja ovatko vain mauttomia piloja.

GNOME:n Epiphany selain sanomassa Adios! Geckolle ja vaihtaa WebKit:n?
ANNOUNCEMENT: The Future of Epiphany

Odotan tätä itse kyllä mielenkiinnolla ja pidän tätä erittäin hyvänä suuntana.

Apple tuottaa ongelmia GNOME:n "Cheese" ohjelmalle?
bye bye cheese

Aika hävytön kopiohan tuo kieltämättä on käyttöliittymästä alkaen. Ilmeisesti aika heivata Cheese pihalle...

Exitium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1013
    • Profiili
Vs: Epiphany + WebKit / hyvästi Cheese
« Vastaus #1 : 01.04.08 - klo:18.07 »
Suosittelen tarkistamaan asian ihan varmuuden vuoksi vielä huomenna tai ehkä jopa parin päivän kuluttua. Syynkin tiedät.

Tänään ei voi ottaa mitään kovin vakavasti... ;)
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too

anttimr

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Epiphany + WebKit / hyvästi Cheese
« Vastaus #2 : 01.04.08 - klo:18.14 »
Eih... ei saa viedä meiltä MUIKKUA... Tulee aina niin hyvälle tuulelle kun näkee tuon nimen valikossa....
Pilahan tuo on kumminkin.
« Viimeksi muokattu: 01.04.08 - klo:18.18 kirjoittanut anttimr »
Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal

-Sancha-

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 71
    • Profiili
Vs: Epiphany + WebKit / hyvästi Cheese
« Vastaus #3 : 22.12.09 - klo:15.36 »
mulla on ongelma ton muikun kaa. ennen toimi hyvin mutta nyt ei näy kuvaa vaan must ruutu jossa valkoisia pisteitä.. mitä kaikkia muita ohjelmia olemassa joita voisin kokeilla??

Minna S

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1053
    • Profiili
Vs: Epiphany + WebKit / hyvästi Cheese
« Vastaus #4 : 22.12.09 - klo:17.27 »
mulla on ongelma ton muikun kaa. ennen toimi hyvin mutta nyt ei näy kuvaa vaan must ruutu jossa valkoisia pisteitä.. mitä kaikkia muita ohjelmia olemassa joita voisin kokeilla??
Camorama ainakin. Muut tiennee enemmän.

Linux user # 406601

muep

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 896
    • Profiili
Vs: Epiphany + WebKit / hyvästi Cheese
« Vastaus #5 : 22.12.09 - klo:21.33 »
Ikävä päivä vuodesta. Uutisista kun ei voi olla koskaan varma, että pitääkö minkä verran paikkansa ja ovatko vain mauttomia piloja.

GNOME:n Epiphany selain sanomassa Adios! Geckolle ja vaihtaa WebKit:n?
ANNOUNCEMENT: The Future of Epiphany

Odotan tätä itse kyllä mielenkiinnolla ja pidän tätä erittäin hyvänä suuntana.

Apple tuottaa ongelmia GNOME:n "Cheese" ohjelmalle?
bye bye cheese

Aika hävytön kopiohan tuo kieltämättä on käyttöliittymästä alkaen. Ilmeisesti aika heivata Cheese pihalle...

Eivätkö nuo molemmat jutut ole jo aika vanhoja? 2008-vuodelta taisivat molemmat olla.

Epiphany käsittääkseni on jo siirtynytkin kokonaan Webkit-pohjaiseksi. Cheese taas näyttäisi edelleen jakeluissa olevan mukana.
[http://smolt.fedoraproject.org/show?uuid=pub_ac53b581-021a-4b76-bd14-e7d51f55462f]Pöytäkone[/url]
Läppäri

~unknown

  • Vieras
Vs: Epiphany + WebKit / hyvästi Cheese
« Vastaus #6 : 23.12.09 - klo:13.19 »
Molemmat uutiset ovat vanhoja, onneksi, sillä itse olen pitänyt Muikusta  ;D. Epiphany-uutinen ei kiinnostanut, käytän Firefoxia ja Chromea/Chromiumia.