Kirjoittaja Aihe: Kiekko.tk ja peli-cursori  (Luettu 5254 kertaa)

Matu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 196
    • Profiili
Kiekko.tk ja peli-cursori
« : 27.11.09 - klo:21.12 »
Tätä on joskus täällä foorumilla kyselty, että miten tuon cursorin saa vaihdettua Ubuntussa. Itse keksin tälläisen ratkasun.

---> 

Oletetaan, että käytössä tavallinen DMZ-teema.

Cursorit löytyvät /usr/share/icons/DMZ-White/cursors kansioista ja tämä kyseinen cursori on cross niminen.

Oletuksena ei ole tavallisella käyttäjällä oikeuksia tämän kansion muokkaamiseen, joten annetaan oikeudet.

Koodia: [Valitse]
sudo chmod 777 '/usr/share/icons/DMZ-White/cursors'

Itse käytin uutena cursorina http://gnome-look.org/CONTENT/content-files/77833-xp_cursor.tar.gz paketista löytyvää cross cursoria (normaali viiva-cursori).

Tämän jälkeen kopioidaan uusi cross-cursori tuonne edellä mainittuun kansioon, vanhan cross-cursorin päälle.
« Viimeksi muokattu: 28.11.09 - klo:11.47 kirjoittanut Matu »

samAnen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 70
    • Profiili
Vs: Kiekko.tk ja peli-cursori
« Vastaus #1 : 27.11.09 - klo:21.26 »
Tätä on joskus täällä foorumilla kyselty, että miten tuon cursorin saa vaihdettua Ubuntussa. Itse keksin tälläisen ratkasun.

---> 

Oletetaan, että käytössä tavallinen DMZ-teema.

Cursorit löytyvät /usr/share/icons/DMZ-White/cursors kansioista ja tämä kyseinen cursori on cross niminen.

Oletuksena ei ole tavallisella käyttäjällä oikeuksia tämän kansion muokkaamiseen, joten annetaan oikeudet.

Koodia: [Valitse]
sudo chmod 777 '/usr/share/icons/DMZ-White/cursors'

Itse käytin uutena cursorina http://gnome-look.org/CONTENT/content-files/77833-xp_cursor.tar.gz paketista löytyvää cross cursoria (normaali viiva-cursori).

Tämän jälkeen kopioidaan uusi cross-cursori tuonne edellä mainittuun kansioon, vanhan cross-cursorin päälle.
Kiitos kiitos :) Ite olen koittanut kans vaihtaa tuota kursoria, pelaan siis itsekin kiekko.tk:ta ja onhan se normikursorilla karmea pelata :D No otin kyllä käyttöön Vistan Aero-kurson kun se on ihan hieno, niin saa sen "oletus"-kursorin mikä useimmilla .tk-pelaajilla on käytössä.
Everyday is a special holiday. With Coke.