Kirjoittaja Aihe: Tylsää  (Luettu 2861 kertaa)

Sorkkarauta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 988
  • locked interfaces an' formats sucks fe real rank.
    • Profiili
Tylsää
« : 15.11.09 - klo:21.30 »

Kaikki mitä tarvitsen tietokoneella, toimii hienosti, luotettavasti ja nopeasti käyttämälläni 9.04 -versiolla.

Tylsä tilanne, kun ei ole mitään säätämistä tiedossa =)
Ubuntu iz da community developed, linux-based operatin system dat iz snoop fe laptops, desktops an' servers. hit contains all da applications yous need - da web browsa, presentashun, bit hof papa an' spreadsheet software, instant messagin an' much more.

E.K.Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 736
    • Profiili
    • Sähköaivoilua
Vs: Tylsää
« Vastaus #1 : 15.11.09 - klo:21.36 »
No säädäs mulle sellainen konsolissa toimiva mahd. pieni ja huomaamaton scripti, joka tarkastaa äräsässän parinkymmenen minuutin välein, ja jos on uusia niin tulostaisi sen siihen konsoliin linkin kera ;)

Sorkkarauta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 988
  • locked interfaces an' formats sucks fe real rank.
    • Profiili
Vs: Tylsää
« Vastaus #2 : 15.11.09 - klo:21.46 »
No säädäs mulle sellainen konsolissa toimiva mahd. pieni ja huomaamaton scripti, joka tarkastaa äräsässän parinkymmenen minuutin välein, ja jos on uusia niin tulostaisi sen siihen konsoliin linkin kera ;)

Ei mulla niin tylsää ole =)   
Tai kyllä tekisin jos osaisin... muuten olisiko hyvä ajatus tehdä verkkopalvelu, johon voisi laittaa toiveita ohjelmointitarpeista jossa siis pyydettäisiin apua pikkujuttujen tekemiseksi?

Ubuntu iz da community developed, linux-based operatin system dat iz snoop fe laptops, desktops an' servers. hit contains all da applications yous need - da web browsa, presentashun, bit hof papa an' spreadsheet software, instant messagin an' much more.

juyli

  • Vieras
Vs: Tylsää
« Vastaus #3 : 15.11.09 - klo:22.40 »
No säädäs mulle sellainen konsolissa toimiva mahd. pieni ja huomaamaton scripti, joka...
Olethan huomannut, että täällä on ihan oma ohjelmointiin ja ohjelmointikysymyksiin tarkoitettu palsta.

Sorkkarauta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 988
  • locked interfaces an' formats sucks fe real rank.
    • Profiili
Vs: Tylsää
« Vastaus #4 : 16.11.09 - klo:18.48 »
Omaksi iloksi säätämisen sijasta voi tehdä jotain oikeasti hyödyllistä ja auttaa korjaamaan vaikka Ubuntu 9.10
Valtava määrä projekteja kaipaa apua.

Mitähän siellä voisi tavallinen loppukäyttäjä tehdä?
Ubuntu iz da community developed, linux-based operatin system dat iz snoop fe laptops, desktops an' servers. hit contains all da applications yous need - da web browsa, presentashun, bit hof papa an' spreadsheet software, instant messagin an' much more.

valtsu68

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 453
  • Aloitteleva peruskäyttäjä
    • Profiili
Vs: Tylsää
« Vastaus #5 : 16.11.09 - klo:19.24 »
Kirjoitella bugiraportteja..

Öh,.. en edes kysy... :o

...auttaa testaamisessa,...

... lisäinfo ?

...auttaa sovellusten suomentamisessa...

Tämä kai tapahtuu launchpadissa  , olen siellä kokeillut. Vinkkinä voi sanoa, että kannattaa osata/ymmärtää suomennettava sovellus jos alkaa kääntämään. Minäkin tein ne käännökset varmaan väärin tai jotain, mutta ei niiden takia ole haukuttukaan. No, en kuitenkaan usko tehneeni niitä ns. "kaikkien taiteen sääntöjen mukaan" vaikka parhaani yritin... Muutenkin hyvän suomennoksen tekeminen on aika vaativaa omalle kielitaidolleni. Siinä tylsyys vaihtaa olomuotoa ja aikaa vierähtää :-)