Huomasin äkkiä ainakin sen, että tuo tar.gz -tiedosto sisältää hakemiston, jonka alla kaikki tiedostot ovat. zip-paketin sisältä kaikki tarvittava löytyy paketin juuresta. Tämä voi olla ongelman ydin.
Ei o sekään. Toi meni vahingossa tommoseksi
Toinen mahdollisuus on kokeilla Windowsin puolella pakata tiedostot tähän samaan tar.gz-muotoon (vaikkapa Power Archiver -ohjelmalla, jonka 2001-versio oli vielä ilmainen - voin lähettää tuon sinulle jos tahdot). Jos tämän tiedoston asentaminen ei onnistu, niin ongelma lienee itse SMF:ssä joka jostain syystä ei nyt suostu toimimaan tar.gz-tiedostojen kanssa.
Siis kaikki windowwsin puolella tehdyt paketit toimii, niinhän mä kirjotin!
Mutta en minä halua windowssia käyttää, mulla on xp ainoastan virtuaalikoneella opiskelujen takia. Haluan homman toimimaan Ubuntussa. SMF tukee kyllä .tar .tar.gz .zip etc paketteja, se ei ole ongelma.
Selitän ongelman uudellleen:
Jos pakkaan hakemiston Ubuntussa (mihin tahansa muotoon ; .tar.gz , .zip jne) ja asennan sen paketin web installerilla, tiedostojen kooksi tulee 0 kt. Jos puran kyseisen paketin manuaalisesti omalle kovolle, tiedostot ovat ihan ok.
Jos paketoin samat tiedostot (mihin tahansa muotoon) windowssissa, tätä o kt ongelmaa ei ole.