Kirjoittaja Aihe: Kuinka Java JNI kutsumaan ja toteuttamaan C++ OpenGL funktioita ??  (Luettu 1802 kertaa)

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
JNI!

On tarvetta testata Java JNI kelpoisuutta omiin projekteihini.

Onnistuin tossa aamulla kasaamaan pienen JNI HelloWorld esimerkin ja nyt olisi tahtoa testata
kuinka JNI toimii C++ OpenGL rutiinien kanssa.

Aikaisempi JNI kokemus kuitenkin puuttuu totaalisesti ja lisäksi googlella ei oikein kunnon "tutoriaaleja" löydy.

Kyselisinkin nyt kun Ubuntussa tätä testaan, että onkos tällä forumilla niin Java JNI taitajia C++ OpenGL funktioille.

Olisi mukavaa jos jokin valmis JNI <-> C++ OpenGL koodi runko löytyisi jostain varastostanne esitettäväksi !!

( edit. )
Linkkikin hyvää ohjeeseen, jos on muistissa, niin käy mainiosti!

//----

Kiitos,,
« Viimeksi muokattu: 05.09.09 - klo:18.21 kirjoittanut JariTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

ilkkak

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 405
    • Profiili

JNI!

On tarvetta testata Java JNI kelpoisuutta omiin projekteihini.

Onnistuin tossa aamulla kasaamaan pienen HelloWorld esimerkin ja nyt olisi tahtoa testata
kuinka JNI toimii C++ OpenGL rutiinien kanssa.

Aikaisempi JNI kokemus kuitenkin puuttuu totaalisesti ja lisäksi googlella ei oikein kunnon "tutoriaaleja" löydy.

Kyselisinkin nyt kun Ubuntussa tätä testaan, että onkos tällä forumilla niin Java JNI taitajia C++ OpenGL funktioille.

Olisi mukavaa jos jokin valmis JNI <-> C++ OpenGL koodi runko löytyisi jostain varastostanne esitettäväksi !!

//----

Kiitos,,

Taitaa olla väärä ryhmä. Kokeile kysyä mureakuhalta tms.