Kirjoittaja Aihe: Keräätkö jotain kräässää?  (Luettu 2049 kertaa)

Blackheart

  • Vieras
Keräätkö jotain kräässää?
« : 20.08.09 - klo:21.55 »
Itse kävin tänään kirpparilla ja pengoin myös lelulaatikot. 3 pingviiniähän sieltä löytyi. Hintaa tuli koristeille 90 sent. Pikkusisko naureskeli, että onks mulle tullut joku taantumus, kun leluja ostelen. Saahan sitä oman kämpän sisustaa miten haluaa. Jotkut kerää nuken raajoja... tais olla Marilyn Manson? Hyvä ja lahjakas artisti muuten ;)

Oon pitkään kaupoissa katellut leluosastot, mutta eipä oikein pingviinejä löydy. Silloin kun löytyy, niin eipä niitä aina pingviiniksi voi edes kutsua. 30min. saalis oli ihan kiva :)






jassoo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 123
    • Profiili
Vs: Keräätkö jotain kräässää?
« Vastaus #1 : 20.08.09 - klo:22.00 »
Hienoja  :D

Tha-Fox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3315
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
Vs: Keräätkö jotain kräässää?
« Vastaus #2 : 20.08.09 - klo:23.01 »
Krääsää tai ei, niin Tallinnasta piti ostaa Fox-merkkinen vyö ja jokaisesta sählymailasta on lavan kärki värjätty vaaleaks muistuttamaan ketun häntää. Kaikki kettu-krääsä siis tarttuu hihaan.

~unknown

  • Vieras
Vs: Keräätkö jotain kräässää?
« Vastaus #3 : 21.08.09 - klo:19.36 »
Joskus naperona keräsin pinssejä, tarroja, Pokémon-rojua ja vaikka mitä, mutta enää ei tule keräiltyä oikein mitään. Matkamuistoja ja pikkurojua ilmestyy välillä hyllylle.

Ps. On mulla tossa koneen vieressä yksi pingviinipehmolelu Teneriffalta (siellä on siis pingviinejä eläintarhassa, ei muualla  :P)
« Viimeksi muokattu: 21.08.09 - klo:19.38 kirjoittanut ~unknown »

Minna S

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1053
    • Profiili
Vs: Keräätkö jotain kräässää?
« Vastaus #4 : 21.08.09 - klo:20.03 »
Minä keräsin kakarana isän vanhoja sytkäreitä. Niitä olikin ihan mikava kokelma mutta on tullut hävitettyä ne.

Linux user # 406601

hamsteri

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 123
    • Profiili
Vs: Keräätkö jotain kräässää?
« Vastaus #5 : 21.08.09 - klo:20.10 »

Timo Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2083
    • Profiili
Vs: Keräätkö jotain kräässää?
« Vastaus #6 : 21.08.09 - klo:22.22 »
60-70 luvun matkaradioita on hyllyssä n 40-60 kpl ja vaimon "riemuksi" kaikkea muuta kivaa  :D terveisin Timo
"Linux, made in Finland"

Crisa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 372
    • Profiili
Vs: Keräätkö jotain kräässää?
« Vastaus #7 : 21.08.09 - klo:22.49 »
Ps. On mulla tossa koneen vieressä yksi pingviinipehmolelu Teneriffalta (siellä on siis pingviinejä eläintarhassa, ei muualla  :P)

Siellä on muuten yllättävän hieno se eläintarha, eikös?

Niin ja piti kyllä alunperin kirjoittaa, että itsellä tulee kerättyä vähän vaikka mitä. Nuorempana Aku Ankat oli kova sana, nyt niitä on 20 vuoden vuosikerrat vuodesta 74-94 tuolla vintillä ja lukematon määrä taskukirjoja. Nyt keräilen harvakseltaan vain jotain dvd-bokseja ja jotain rumpu kamoja.
« Viimeksi muokattu: 21.08.09 - klo:23.00 kirjoittanut Crisa »

~unknown

  • Vieras
Vs: Keräätkö jotain kräässää?
« Vastaus #8 : 21.08.09 - klo:22.57 »
Ps. On mulla tossa koneen vieressä yksi pingviinipehmolelu Teneriffalta (siellä on siis pingviinejä eläintarhassa, ei muualla  :P)

Siellä on muuten yllättävän hieno se eläintarha, eikös?

Juu-u, kahdesti on tullut käytyä siellä.

Blackheart

  • Vieras
Vs: Keräätkö jotain kräässää?
« Vastaus #9 : 22.08.09 - klo:12.39 »
Juu tää on uus villitys ;) Penikkana tein leikekirjaa Madonnasta ja Linda Lampeniuksesta. Pitäis käydä kurkkaa kotoa vinttiä, että olisko vihot vielä tallessa.

Toki CD-levyjäkin kerään kokoajan ja mitä Venäläisempää sen parempi ;)

Sytkäreitä oli edellisen kämpän ikkunanvälit täynnä. Siis kaikenlaisia, mitä sukulaiset kiikutteli. Oli Granaatteja, pyssyjä, pikkuruisia kissa sytkäreitä ja ihan tavallisia kunnon Golt:eja. Nyt en osta eään yhtään Golttia, kun ovat menneet persuksilleen tuotteessaan. Sampo tikkuja kannan kotiin.

Jos jollain on jokin Venäläinen CD-levy, niin voin ehkä ostaakin. Riippuu jaksaako sitä itse kuunnella.

Andrej Gubin - Malchik brodyaga CD pitäis saada kokoelmaan. Yks Venäläinen tyttö on yrittänyt muutaman päivän auttaa, mutta ei löydy venäläisistä alekoreistaan. 1995 vuoden levy siis kyseessä.

Kaikki muut Gubinin levyt on hyllyssä, kiitos suomalaisen kirjakaupan, joka tilaa jos jotain ei löydy. http://www.ruslania.com/

No siinä nyt lisää jotain keräilyä.