Pitää kyllä sanoa että Hero on mainio laite.
Britanniasta tilattu, säästöä n. 110e ja sain 2kpl screen protectoreita, nahkakotelon ja autolaturin kaupan päälle.
Onkohan tämä arvostelu sinne päin omien kokemuksiesi kanssa?
http://www.trustedreviews.com/mobile-phones/review/2009/08/05/HTC-Hero-Android-Smartphone--G2-Touch-/p1
Vaikuttaa kyllä hyvältä laitteelta.
Pienessä pöhnässä ei pysty keskittymään tuohon vieraaseen kieleen, mutta pari sanaa voin sanoa omista kokemuksista.
Käyttis on oikeasti todella hieno(selviää linkitetyistä videoistakin) ja käytettävyys on huippuluokkaa. Kuitenkin käyttis on melko kunnianhimoinen ja raskas ja joissain tilanteissa se lagaa hieman(selviää joistakin käyttötesteistäkin..) Itseä tämä ei ole haitannut kyllä yhtään, vaikkakin olen sen huomannut. Tämänkin ongelman pitäisi korjaantua jossain määrin kun hankkisi nopeamman class 6 muistikortin. On myös mahdollista käyttää Androidin perus UI:tä joka on huomattavasti nopeampi, mutta siitä ei löydy niitä samoja Widgettejä sun muuta jotka tekevät Sensestä hienon.
Peruspuhelimiin tottuneena akunkesto on heikko. (n. 48h kestää minulla.) Mutta foorumeilta lueskellut juttuja, että se pesee IPhonen akunkeston.
Nettiselailu on todella sulavaa ja mukavaa. (käytössä 384kbps mobiililaajakaista), kaveri (IPhone käyttäjä) tänään testaili tuota Heroa ja kehui kovasti Heron nettiselainta paremmaksi kuin IPhonen vastaavaa.
Suomen kieli on kyllä vielä yksi kompastuskivi. Android Marketista löytyy kyllä Scandinavian-keyboard ja better-keyboard joissa on suomalainen/ruotsalainen layout keyboardille, mutta sitä ennustavaa sanakirjaa/automaattista korjausta ei löydy vielä suomeksi
edit: Tämäkin alkaa korjaantumaaan:
http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/keskustelu/showpost.php?p=1058138424&postcount=314Käyttöä takana tasan viikko, en kuitenkaan jaksa selostaa koko juttua, joten voi kysellä aivan vapaasti.
Mieluummin niin päin että kyselette jotakin yksityiskohtia, en mä osaa oikeastaan tästä näin yleisesti sanoa muuta kuin: Huippu vekotin!
Yritän vastailla parhaani mukaan.
ps. Olen kyllä todella tyytyväinen tähän hankintaan.