Kahdelle serkulle olen laittanut. Toisella oli unohtunut salasana vistasta ja kone ei pyörittänyt kunnolla, joten ubuntun pistin siihen. Tosin langaton ei toiminut, mutta en kerennyt kuin hetken asennella.
Toiselle taasen muuten vain iskin siihen ja se on käytänytkin sitä. Esim: puhelin tunnistuu windowsissa kameraksi ja se ei pääse siirtään tiedostoja. Ubuntu antaa siirtään kamaa ees taas. Tunnisti muuten tuosta vaan zyxelin langattoman verkkokortin ja Terratecin Fun 5.1 äänikortin.
Nyt voisin käydä kaverille asentaan muistitikulta ubuntun jos emo vain tukee. Aiemmin olen antanut cd-levyn jotta se itse asentaisi mutta 32 bittinen ei sopinut amd:n kanssa.
Iskä vähän hermostu kerran kun olin live-cd:llä sen koneella niin luuli et oon asentanut Ubuntun ja kaikki sen tärkeet tiedostot on mennyt
Kyllä se sitten ymmärsi kun selitin. Sekin on näköjään hieman kiinnostunut Ubuntusta kerta ite värkkään tän kans aina kun mahollista. Nyt meen asentaan windowsia itelle jos onnistun. Löysin jopa aidon ja ehjän levyn jostain kaapin perukoilta.
Edit: tuli naarmuttomalla levyllä bluescreeniä
Windows kusee...