Kirjoittaja Aihe: Löytyisikö painettua Warty AMD64 levyä?  (Luettu 2024 kertaa)

Subudhinath

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Löytyisikö painettua Warty AMD64 levyä?
« : 15.04.06 - klo:01.32 »
  Hei!

Keräilen Ubuntu levyjä, ja kokoelmastani puuttuu ainoastaa Ubuntu 4.10 Warty:n AMD64-versio. Olisin tosi iloinen jos joku voisi sellaisen mulle lahjoittaa (voin maksaa postikulut ja vähän vaivasta). Jos joku taas tarvitsee Breezy tai Hoary levyjä niin sellaista kyllä minulta löytyy, jopa muut Warty levyt saattaisia kaveriltani löytyä.

  t.Simon
PS. Pitäisikö muuten perustaa tänne markkinapaikkaa? Mulla olisi esim. Ogg-soittimen myytävänä... sellaista saattaisi kiinnostaa juuri (Ubuntu) Linux käyttäjiä. Kans jos tarvitsee 100% varmasti Ubuntu-yhteensopivaa rautaa niin markkinapaikka olisi varsinkin aloittelijoille näppärää.
« Viimeksi muokattu: 15.04.06 - klo:01.35 kirjoittanut Subudhinath »

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: Löytyisikö painettua Warty AMD64 levyä?
« Vastaus #1 : 15.04.06 - klo:01.55 »
Keräilen Ubuntu levyjä, ja kokoelmastani puuttuu ainoastaa Ubuntu 4.10 Warty:n AMD64-versio. Olisin tosi iloinen jos joku voisi sellaisen mulle lahjoittaa (voin maksaa postikulut ja vähän vaivasta).

minulla noita näkyy ainakin pari olevan. pistä yksityisviestiä jos et ole tuollaista jo saanut.

PS. Pitäisikö muuten perustaa tänne markkinapaikkaa? Mulla olisi esim. Ogg-soittimen myytävänä... sellaista saattaisi kiinnostaa juuri (Ubuntu) Linux käyttäjiä. Kans jos tarvitsee 100% varmasti Ubuntu-yhteensopivaa rautaa niin markkinapaikka olisi varsinkin aloittelijoille näppärää.

ehkä. saattaisi olla ihan hyväkin idea.
Janne