Kirjoittaja Aihe: Jaunty, 64-bit ja java/sampopankki (RATKAISTU)  (Luettu 2134 kertaa)

avilska

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Jaunty, 64-bit ja java/sampopankki (RATKAISTU)
« : 25.05.09 - klo:22.28 »
Eli mulla on 64 bit jaunty. Vaikka oon kokeillu millä kaikilla javavaihtoehdoilla niin esim. sammon nettipankki ei toimi. Restricted-extras asennettu ja poistettu välillä ja asennettu muita vaihtoehtoja. Kertokaa et jos jollain toimii niin minkälaisilla javaohjelmilla ja plugineilla! Kiitos kaikille vastaajille. (Kyllä pitäis jo pankkia vaihtaa mutta kun ei saa aikaseksi.

edit//gdm, otsikko muokattu.
« Viimeksi muokattu: 26.05.09 - klo:16.57 kirjoittanut avilska »

oobetimer

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1470
    • Profiili
Vs: Auttakaa Uunoa! Java ei vörki!
« Vastaus #1 : 25.05.09 - klo:22.54 »
Eli mulla on 64 bit jaunty. Vaikka oon kokeillu millä kaikilla javavaihtoehdoilla niin esim. sammon nettipankki ei toimi. Restricted-extras asennettu ja poistettu välillä ja asennettu muita vaihtoehtoja. Kertokaa et jos jollain toimii niin minkälaisilla javaohjelmilla ja plugineilla! Kiitos kaikille vastaajille. (Kyllä pitäis jo pankkia vaihtaa mutta kun ei saa aikaseksi.

Kyllä pitäisi toimia kun pistät päätteeseen seuraavan riimin.. :)

#sudo apt-get install sun-java6-jre sun-java6-plugin sun-java6-fonts

http://debian-fi.eu/foorumi/viewtopic.php?f=12&t=39
13/2/2009 and friday....

http://debian-fi.dy.fi/

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3933
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: Auttakaa Uunoa! Java ei vörki!
« Vastaus #2 : 25.05.09 - klo:23.09 »
sampopankki, firefox ja ubuntu ei ole mitenkään toimiva. asenna epiphany selain pankki asioita varten niin saat sampopankin toimimaan oikein, toki nuo javat mitä on kerrottu pitää myös olla.

U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

Crisa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 372
    • Profiili
Vs: Auttakaa Uunoa! Java ei vörki!
« Vastaus #3 : 25.05.09 - klo:23.14 »
"sampopankki, firefox ja ubuntu ei ole mitenkään toimiva. asenna epiphany selain pankki asioita varten niin saat sampopankin toimimaan oikein, toki nuo javat mitä on kerrottu pitää myös olla."

En tiedä mitä tuolla tarkoitat, sillä ainakin itselläni tuo toimii vallan mainiosti.

Moody

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 56
    • Profiili
Vs: Auttakaa Uunoa! Java ei vörki!
« Vastaus #4 : 26.05.09 - klo:06.04 »
Verkkopankki toimii ihan asiallisesti nykyisin tällä 64-bittiselläkin. Eli asenna nuo oobertimerin ehdottamat sunin javapaketit
niin niitten avulla homma toimii kyllä. Tuo restricted-extras paketti asentaa 64-bittisessä versiossa icedtea-pluginin
koneelle jolloin noita ongelmatilanteita tuppaa välillä syntymään. Laitetaan nyt kuva vielä todisteeksi että firefox ja sammon verkkopankki
suostuu kyllä toimimaan 64-bittiselläkin  :)



[ylläpito on poistanut liitteen]
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan...

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Auttakaa Uunoa! Java ei vörki!
« Vastaus #5 : 26.05.09 - klo:13.35 »
Eli mulla on 64 bit jaunty. Vaikka oon kokeillu millä kaikilla javavaihtoehdoilla niin esim. sammon nettipankki ei toimi. Restricted-extras asennettu ja poistettu välillä ja asennettu muita vaihtoehtoja. Kertokaa et jos jollain toimii niin minkälaisilla javaohjelmilla ja plugineilla! Kiitos kaikille vastaajille. (Kyllä pitäis jo pankkia vaihtaa mutta kun ei saa aikaseksi.

Kyllä pitäisi toimia kun pistät päätteeseen seuraavan riimin.. :)

#sudo apt-get install sun-java6-jre sun-java6-plugin sun-java6-fonts

http://debian-fi.eu/foorumi/viewtopic.php?f=12&t=39

Tuon avulla pitäisi toimia, mutta mutta, tarkista ettei vanhat/eriävät javat aiheuta harmia.
eli poista openjdk/icedtea paketit.
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

avilska

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Jaunty, 64-bit ja java/sampopankki (RATKAISTU)
« Vastaus #6 : 26.05.09 - klo:16.58 »
Nyt toimii! Kiitos vastaajille. Siellä se icedtea plugin kummitteli...