Kirjoittaja Aihe: Ati radeon 9200SE Tv-out  (Luettu 2411 kertaa)

Blader

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 136
    • Profiili
Ati radeon 9200SE Tv-out
« : 08.05.09 - klo:10.39 »
Miten saan toimimaan tv-out systeemin? silloin kun asensin ubuntun niin ati radeon 9200se ajurit ubuntu asensi itse ja versio ubuntusta on 9.04...

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Ati radeon 9200SE Tv-out
« Vastaus #1 : 08.05.09 - klo:10.40 »
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=26655.0

Eri kortti mutta sama ajuri.
Suljetut ei toimi enää tuolla kortilla.
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

Blader

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 136
    • Profiili
Vs: Ati radeon 9200SE Tv-out
« Vastaus #2 : 12.05.09 - klo:15.49 »
ei näy videokuva ku saan näkymään tv:ssä.. muuten ihan toimii ja vaan 800x600 pitää laittaa tietokoneen resoksikki muuten ei näy tv:ssä kokoruutu???

Blader

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 136
    • Profiili
Vs: Ati radeon 9200SE Tv-out
« Vastaus #3 : 25.05.09 - klo:01.06 »
miten saisin toimimaan tv outin.. käynnistän koneen ni kuva näkyy tv:ssä normaalisti mutta sitten kun tulee kirjautumisvalikko niin kuva lähtee pois.... oisko mahdollista saada klooni tilaan näyttöä ja tv:tä ubuntussa???

vma79

  • Vieras
Vs: Ati radeon 9200SE Tv-out
« Vastaus #4 : 25.05.09 - klo:09.04 »
Sanon suoraan, että voi olla mahdoton yhtälö. Joskus muinoin tappelin vastaavan kortin kanssa ja ainakin suljetun ajurin kanssa ei toiminut kunnolla. En tiedä millainen on tilanne avoimen ajurin tv-out tuen kanssa. Itse ratkaisin tilanteen ostamalla halvan Nvidian kortin. En ole katunut hetkeäkään enkä aio hankkia ATI korttia Linuxiin enää ellei ajuritilanne muutu radikaalisti.
Muut voivat korjata jos olen väärässä. Mutta hukkasin MONTA tuntia ATI:n kanssa kun taas Nvidian suljettu ajuri on erinomainen.