Kirjoittaja Aihe: Urban Terror "kaatuilee" [RATKAISTU]  (Luettu 1710 kertaa)

Joonaps

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Urban Terror "kaatuilee" [RATKAISTU]
« : 15.05.09 - klo:17.34 »
Hei!

Elikkäs Urban Terror ei varsinaisesti kaadu, vaan siirtää itsensä windowed modeen. (tai ainakin se näyttää siltä.)
Ja samalla hidastaa konetta enkä pääse selaamaan ikkunoita alt+tab:lla kun tämä tapahtuu...
Peli ei sulkeudu alt+f4:llä tai millään tuntemallani komennolla jota saattaisin tuossa tilanteessa käyttää.

Ainoa keino pois tilanteesta on painamalla läppärini virtanappulaa joka käynnistää ikkunan jossa voin valita "sammuta" / "kirjaudu ulos" jne.... Tässä ikkunassa selaan tabilla (koska hiiri ei toimi) "Peruuta" kohtaan josta suljen ikkunan.
Tämän jälkeen kone siirtyy taas pyörittämään peliä normaalisti aivan kuin mitään vikaa ei olisikaan.

Säädin juuri Fps rajan alemmaksi koska en ole keksinyt muutakaan mitä kokeilla... (se oli defaultissa 84 josta laskin sen 60:een).

Peliä voi pelata noin 10-20min normaalisti jolloin se jumittaa taas uudelleen.


... Todella outo ongelma, tarvitsisi apua koska uuden jumituksen kyttääminen ei ole niin herkkua.  :-[



------------
RATKAISTU:

Syy löytyi... UrT ei ilmeisesti tykkää jos sitä ei käynnistä suoraan... Pelasin Työpödällä olevasta pikakuvakkeesta käynnistämällä
« Viimeksi muokattu: 15.05.09 - klo:21.06 kirjoittanut Joonaps »
Kaikki mikä on minun on minun, on minun....
Kaikki mikä on sinun on yhteistä.