Ubuntun käyttö > Pelit
Hyviä ilmaispelejä Linuxille
Tomin:
--- Lainaus käyttäjältä: Exitium - 12.05.09 - klo:22.35 ---Edit: Vai pitäisikö minun heittää kaikki tuonne ekaan viestiin...? Löytyisi helpommin.
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa. :)
Tosiaan nimi on ilmaispelejä... ;D
Exitium:
--- Lainaus käyttäjältä: Tomppeli - 12.05.09 - klo:22.39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Exitium - 12.05.09 - klo:22.35 ---Edit: Vai pitäisikö minun heittää kaikki tuonne ekaan viestiin...? Löytyisi helpommin.
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa. :)
Tosiaan nimi on ilmaispelejä... ;D
--- Lainaus päättyy ---
Joo, siinä vaiheessa tosin olisi hyvä että pelistä olisi hieman enemmän taustahöpinää kuin "kitarapeli", joka ei kerro paljoa. Eli koettakaa uhrata hieman aikaa pelin kuvaamiseen ja kirjoittakaa siitä muutama hauska lause, käyttäkää mallina vaikka minun käyttämää vastaustyyppiä.
Tomin:
Tuohon Wesnothin kohdalle voisi muokata vaikka:
Battle for Weshnot
Tietoa: Piirrosgrafiikalla höystetty vuoropohjainen strategiapeli. Hyvin monipuolinen ja laaja kokonaisuus ollakseen ilmainen. Peli pyörii fantasiamaailmassa, eli mukana on ihmiset, haltiat, örkit, kääpiöt, draakit ja epäkuolleet, joilla voi pelata monissa eri skenaarioissa tai moninpelinä verkossa. Skenaarioita ja karttoja voi myös luoda itse. Peli on avointa lähdekoodia ja se on käännetty suomeksi.
Tyyppi: Strategia
Kotisivu: http://www.wesnoth.org/
Modena voisin tietysti käytä muuttamassa tämän tuonne ensimmäiseen viestiin ja tätä voi kyllä korjailla paremmaksikin.
Hertsi:
Hyvä aihe. MUTTA...
Ettekai te vaan ole unohtaneet kaikkien linuxin käyttäjien
sankaria TUXia?
Super Tux
tietoa: Super Mario tyyppinen 2D tasohyppely peli joka sijoittuu pohjoisnavalle.
Tyyppi: tasohyppely.
Exitium:
--- Lainaus käyttäjältä: Karvameduusa - 12.05.09 - klo:22.02 ---Action Quake2
Action Quake2 nopeatempoinen realistinen First Person Shooter (moninpeli).
Action Quake 2 on ilmainen modi ja tarvitsee toimiakseen Quake2 clientin.
Asennusohje (lopusta löytyy 64bit client)
--- Lainaus päättyy ---
Onko alkuperäinen Quake 2 ilmaiseksi jaossa? Jos ei ole, niin tuo peli ei kuulu tänne. Ja Doom 3 ei ole vieläkään ilmainen peli, demoja ei lasketa sillä ne eivät ole kokonaisia pelejä.
Ja lisäksi, Action Quake 2 realistinen? Ööh... :D
--- Lainaus käyttäjältä: Hertsi - 13.05.09 - klo:21.16 ---Hyvä aihe. MUTTA...
Ettekai te vaan ole unohtaneet kaikkien linuxin käyttäjien
sankaria TUXia?
Super Tux
tietoa: Super Mario tyyppinen 2D tasohyppely peli joka sijoittuu pohjoisnavalle.
Tyyppi: tasohyppely.
--- Lainaus päättyy ---
Me adds. Lisään vielä hieman infoa omasta päästäni.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta