Kirjoittaja Aihe: huuto.net (ei toimi FF:llä) [RATKAISTU]  (Luettu 9924 kertaa)

aappee

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 162
    • Profiili
huuto.net (ei toimi FF:llä) [RATKAISTU]
« : 12.05.09 - klo:15.33 »
Onkohan jollain muulla samantapisia ongelmia; Huuto.net:ssä ei saa läpi palautetta. Itsellä tässä Ubuntu 9.04 ja Firefox 3.0.10  ???
« Viimeksi muokattu: 18.05.09 - klo:15.36 kirjoittanut Tomppeli »

ilu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 384
    • Profiili
Vs: huuto.net
« Vastaus #1 : 12.05.09 - klo:15.48 »
Onkohan jollain muulla samantapisia ongelmia; Huuto.net:ssä ei saa läpi palautetta. Itsellä tässä Ubuntu 9.04 ja Firefox 3.0.10  ???

Saattaa olla vikaa vaan huutonetin päässä on välillä aika jumissa, paljon käyttäjiä....
Mä käytän huutonetissä opera selainta ei oo ollu ongelmia.

aappee

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 162
    • Profiili
Vs: huuto.net
« Vastaus #2 : 12.05.09 - klo:19.11 »
Asensin tuohon oheen Operan, ja onnistui kaikki Huuto.net:ssä. Jotain kummaa Firefox-Huuto.net ????


Onkohan jollain muulla samantapisia ongelmia; Huuto.net:ssä ei saa läpi palautetta. Itsellä tässä Ubuntu 9.04 ja Firefox 3.0.10  ???

EDIT (Tomppeli): Korjasin tuon lainauksen.
« Viimeksi muokattu: 12.05.09 - klo:19.20 kirjoittanut Tomppeli »

ilu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 384
    • Profiili
Vs: huuto.net
« Vastaus #3 : 12.05.09 - klo:19.19 »
Jos Huutonet on vaan Opera yhteensopiva ;D
Opera on kyllä yllättävän hyvä selain, ihmeen alhainen on vaan suosio....

oobetimer

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1470
    • Profiili
Vs: huuto.net
« Vastaus #4 : 12.05.09 - klo:20.10 »
Onkohan jollain muulla samantapisia ongelmia; Huuto.net:ssä ei saa läpi palautetta. Itsellä tässä Ubuntu 9.04 ja Firefox 3.0.10  ???

Javascript pois päältä selaimesta, niin alkaa huutonetti toimimaan hyvin ja ripeästi :)
13/2/2009 and friday....

http://debian-fi.dy.fi/

aappee

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 162
    • Profiili
Vs: huuto.net
« Vastaus #5 : 14.05.09 - klo:18.22 »
Ei onnistu edes poistamalla Javascriptiä Firefoxin asetuksissa(eikä edes sallimalla kaikki maailman cookiesit). Sensijaan Operalla menee palautteen antaminen läpi heti. Firefoxilla onnistui yhden(1) kerran palautteen antaminen, kun maksoi tunnistautumisen pankkini kautta. Huuto.netiin kun ei viitsi enää edes soittaa, kun se maksaa noin 1€gee/minuutti



Onkohan jollain muulla samantapisia ongelmia; Huuto.net:ssä ei saa läpi palautetta. Itsellä tässä Ubuntu 9.04 ja Firefox 3.0.10  ???

Javascript pois päältä selaimesta, niin alkaa huutonetti toimimaan hyvin ja ripeästi :)

aappee

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 162
    • Profiili
Vs: huuto.net
« Vastaus #6 : 18.05.09 - klo:14.05 »
[RATKAISTU] Omalta osaltani tässä pelaa nyt Opera-selaimen kautta palautteen antaminen Huuto.Netissä.
Kaikkea muutakin on tullut kokeiltua

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: huuto.net
« Vastaus #7 : 18.05.09 - klo:15.35 »
[RATKAISTU] Omalta osaltani tässä pelaa nyt Opera-selaimen kautta palautteen antaminen Huuto.Netissä.
Kaikkea muutakin on tullut kokeiltua
Se [RATKAISTU] laitetaan ensimmäiseen viestiin muokkaamalla sitä, eikä sitä kirjoiteta itse viestiin vaan Aihe-kenttään. :) Korjaan sen tällä kertaa. :)
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Taro Turtiainen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 579
    • Profiili
    • Taro Turtiainen
Vs: huuto.net
« Vastaus #8 : 18.05.09 - klo:16.12 »
[RATKAISTU] Omalta osaltani tässä pelaa nyt Opera-selaimen kautta palautteen antaminen Huuto.Netissä.
Kaikkea muutakin on tullut kokeiltua
Se [RATKAISTU] laitetaan ensimmäiseen viestiin muokkaamalla sitä, eikä sitä kirjoiteta itse viestiin vaan Aihe-kenttään. :) Korjaan sen tällä kertaa. :)

Jäin tuossa ihmettelemään...

Onko ongelma sittenkään ratkaistu vai onko se sysätty sivuun? Ymmärtääkseni ongelma on vieläkin olemassa Firefox-selaimella, koska aloittaja käyttää nyt Opera-selainta.
VASEMMISTOLIITTO - RIKKAUTTA JOLLA ON ARVOA

”Ei ole olemassa todellista vapautta ilman toisinajattelun vapautta.” Rosa Luxemburg 1918

Jallu59

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3430
    • Profiili
Vs: huuto.net (ei toimi FF:llä) [RATKAISTU]
« Vastaus #9 : 18.05.09 - klo:16.52 »
Firefoxilla toimii meillä kolmella koneella, eli jotain outoa on aappee:n konfiguraatiossa.

T:Jallu59
Jari J. Lehtinen, Wanhempi (iki?)tietoteekkari & tietotekniikkakonsultti Turust, P4-HT / 3,0 GHz, Intel945 IGP 226MB & 4GBram & UbuntuStudio 14.04. Toshiba Satellie 50-C, i5 dual-core 2,3GHz, ubuntu-mate 16.04 LTS

tomikiv

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 238
    • Profiili
Vs: huuto.net (ei toimi FF:llä) [RATKAISTU]
« Vastaus #10 : 18.05.09 - klo:17.00 »
Kuin Jallullakin, meillä toimii kahdella koneella ihan mallikkaasti huutonet ff:llä
Desktop: Phenom 955, 8gb, HD4250, 64gb SSD, Ubuntu 14.04
Htpc: E6600, 4gb, HD4300, 50gb SSD, Ubuntu 14.04
Server: Athlon x2 255, 8gb, 32gb SSD, 8tb, Ubuntu Server 14.04

aappee

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 162
    • Profiili
Vs: huuto.net
« Vastaus #11 : 18.05.09 - klo:17.26 »
[RATKAISTU] Omalta osaltani tässä pelaa nyt Opera-selaimen kautta palautteen antaminen Huuto.Netissä.
Kaikkea muutakin on tullut kokeiltua
Se [RATKAISTU] laitetaan ensimmäiseen viestiin muokkaamalla sitä, eikä sitä kirjoiteta itse viestiin vaan Aihe-kenttään. :) Korjaan sen tällä kertaa. :)
Sorry kauheesti, etten osannut laittaa tekstiäni oikealle sivulle

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: huuto.net
« Vastaus #12 : 18.05.09 - klo:17.51 »
[RATKAISTU] Omalta osaltani tässä pelaa nyt Opera-selaimen kautta palautteen antaminen Huuto.Netissä.
Kaikkea muutakin on tullut kokeiltua
Se [RATKAISTU] laitetaan ensimmäiseen viestiin muokkaamalla sitä, eikä sitä kirjoiteta itse viestiin vaan Aihe-kenttään. :) Korjaan sen tällä kertaa. :)
Sorry kauheesti, etten osannut laittaa tekstiäni oikealle sivulle
Eipä mitään. :D Huomautin vain. :)
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

ilu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 384
    • Profiili
Vs: huuto.net (ei toimi FF:llä) [RATKAISTU]
« Vastaus #13 : 18.05.09 - klo:19.27 »
Hyvinhän tämä asia on ratkaistu kun Operalla homma toimii ja Opera osaa palatessa edelliselle sivulle jättää sivun siihen kohtaan jossa se oli poistuessa, firefox kun pomppaa aina sivun alkuun niin joutus rullaamaan oikean kohdan joka kerta.
Mulla on vielä niin että firefoxissa on flash ja java toiminnassa, kun taas operassa ne on pois päältä, nopeuttaa surffailua tietyillä sivuilla kuten huutonet huomattavasti, firefoxilla taas nautitaan nettisivujen kaikesta annista.

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3932
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: huuto.net (ei toimi FF:llä) [RATKAISTU]
« Vastaus #14 : 18.05.09 - klo:20.27 »
Hyvinhän tämä asia on ratkaistu kun Operalla homma toimii ja Opera osaa palatessa edelliselle sivulle jättää sivun siihen kohtaan jossa se oli poistuessa, firefox kun pomppaa aina sivun alkuun niin joutus rullaamaan oikean kohdan joka kerta.
Mulla on vielä niin että firefoxissa on flash ja java toiminnassa, kun taas operassa ne on pois päältä, nopeuttaa surffailua tietyillä sivuilla kuten huutonet huomattavasti, firefoxilla taas nautitaan nettisivujen kaikesta annista.

ihmeellistä kun minulla firefoxkin osaa pomppia palatessa itsekseen ??????
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

ilu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 384
    • Profiili
Vs: huuto.net (ei toimi FF:llä) [RATKAISTU]
« Vastaus #15 : 18.05.09 - klo:21.18 »
Hyvinhän tämä asia on ratkaistu kun Operalla homma toimii ja Opera osaa palatessa edelliselle sivulle jättää sivun siihen kohtaan jossa se oli poistuessa, firefox kun pomppaa aina sivun alkuun niin joutus rullaamaan oikean kohdan joka kerta.
Mulla on vielä niin että firefoxissa on flash ja java toiminnassa, kun taas operassa ne on pois päältä, nopeuttaa surffailua tietyillä sivuilla kuten huutonet huomattavasti, firefoxilla taas nautitaan nettisivujen kaikesta annista.

ihmeellistä kun minulla firefoxkin osaa pomppia palatessa itsekseen ??????

ahaa sen saa siis toimimaan jollain lisäosalla niin kuin operassa vakiona?

Tha-Fox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3315
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
Vs: huuto.net (ei toimi FF:llä) [RATKAISTU]
« Vastaus #16 : 19.05.09 - klo:10.14 »
Ei minulla ainakaan mitään lisäosaa ole ja hyvin pomppii kohdilleen.

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3932
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: huuto.net (ei toimi FF:llä) [RATKAISTU]
« Vastaus #17 : 19.05.09 - klo:10.17 »
ei mullakaan tietääkseni mitään lisäosia ole tuohon tarkoitukseen asennettu
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

jemaku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 328
    • Profiili
Vs: huuto.net (ei toimi FF:llä) [RATKAISTU]
« Vastaus #18 : 26.05.09 - klo:23.34 »
Siis normaalisti firefox osaa pompata, mutta huutonetissä se ei toimi. Operassa näköjään toimii myös huudosa.

Mutta Opera ei mulla jostain syystä osaa avata huutonetin tuotekuvia ensimmäisellä yrittämällä. Tulee vain valkoinen laatikko. Jos painaa F5 ja kokeilee uudestaan, niin sitten toimii.

ilu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 384
    • Profiili
Vs: huuto.net (ei toimi FF:llä) [RATKAISTU]
« Vastaus #19 : 27.05.09 - klo:02.57 »
Siis normaalisti firefox osaa pompata, mutta huutonetissä se ei toimi. Operassa näköjään toimii myös huudosa.




Sitä mä kans ihmettelin että miten voi Tha-Fox ja jakke77 firefox pompata oikeaan kohtaan huutonetissä, kun mä oon aika monta firefoxia nähny niin windowsissa kuin linuxissa eikä yksikään osaa pompata kohdalleen huutonetissä, opera sen taidon osaa.