Kirjoittaja Aihe: Metacity hidas?  (Luettu 3776 kertaa)

Zorro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Metacity hidas?
« : 24.03.06 - klo:14.34 »
Olen lisännyt Ubuntuun ohjelmia Automatix skriptin avulla. Nyt kirjautumisen jälkeen käynnistyy Metacity lataaja.  Onko normaalia, että lataus kestää 2 minuuttia.  Muuten ohjelmisto tuntuu toimivan hyvin.   Olen asentanut lähes kaikki Automatix ohjelmavaraston ohjelmat.


JPK1990

  • Vieras
Re: Metacity hidas?
« Vastaus #1 : 25.03.06 - klo:13.28 »
ei ole normaalia.

Zorro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Re: Metacity hidas?
« Vastaus #2 : 25.03.06 - klo:17.04 »
ei ole normaalia.


Olen jo kerran asentanut Ubuntun uudestaan.  Ilman lisäohjelmia uusi asennus toimi nopeasti.  Kun lisäsin Automaxin avulla lisää ohjelmia.  Metacity ikkunointiohjelma hidastui jälleen.  Aikaisemmin minulla oli myös KDE asennettuna ja se käynnistyi paljon nopeammin.  Sen vuoksi luulin, että Kubundun (KDE) asentaminen oli sekoittanut GNOMEN ja asensin uudestaan vain GNOMEN.  Nyt tiedän, syy ei ollut KDE vaan joku muu ohjelma, jonka lataan Automatixin avulla.

Kupuntu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 804
  • Kubuntu 8.10 @ Amilo A1645
    • Profiili
Re: Metacity hidas?
« Vastaus #3 : 25.03.06 - klo:17.09 »
ei ole normaalia.


Olen jo kerran asentanut Ubuntun uudestaan.  Ilman lisäohjelmia uusi asennus toimi nopeasti.  Kun lisäsin Automaxin avulla lisää ohjelmia.  Metacity ikkunointiohjelma hidastui jälleen.  Aikaisemmin minulla oli myös KDE asennettuna ja se käynnistyi paljon nopeammin.  Sen vuoksi luulin, että Kubundun (KDE) asentaminen oli sekoittanut GNOMEN ja asensin uudestaan vain GNOMEN.  Nyt tiedän, syy ei ollut KDE vaan joku muu ohjelma, jonka lataan Automatixin avulla.
Syynä lienee itse Automatix. Mitä ohjelmia asennat sillä?
Amilo A1645: AMD 3300+ 2.0 Ghz, 512 mb RAM, 80 gb kiintolevy.
Last.fm

mikkohuo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 562
  • The Ubuntu Counter Project - user number #3339
    • Profiili
Re: Metacity hidas?
« Vastaus #4 : 25.03.06 - klo:17.10 »
KDE:n asentaminen ei pitäisi hidastaa mitään. Mitä ohjelmia olet asentanut Automatixin avulla? Millainen koneesi on?