Kirjoittaja Aihe: junassa  (Luettu 1815 kertaa)

Sorkkarauta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 988
  • locked interfaces an' formats sucks fe real rank.
    • Profiili
junassa
« : 09.06.09 - klo:23.23 »
Tulin junalla Oulusta Helsinkiin tiistain ehtoolla. . Matkustajilla on minä mukaan lukien neljä kannettavaa käytössä. Kolmessa niistä pyöri linux! Kaksi Ubuntua ja yksi asus eee.  Samalla kaverin firma vaihtaa ubuntuun 12 työasemaa. Näin se edistys etenee.
Ubuntu iz da community developed, linux-based operatin system dat iz snoop fe laptops, desktops an' servers. hit contains all da applications yous need - da web browsa, presentashun, bit hof papa an' spreadsheet software, instant messagin an' much more.

Ryppy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 837
    • Profiili
Vs: junassa
« Vastaus #1 : 10.06.09 - klo:01.51 »
Tulin junalla Oulusta Helsinkiin tiistain ehtoolla. . Matkustajilla on minä mukaan lukien neljä kannettavaa käytössä. Kolmessa niistä pyöri linux! Kaksi Ubuntua ja yksi asus eee.  Samalla kaverin firma vaihtaa ubuntuun 12 työasemaa. Näin se edistys etenee.


Ihanko totta?
Oliko sulla kolme kannettavaa  ;D
Poistuu taka vasemmalle - - -

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3933
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: junassa
« Vastaus #2 : 10.06.09 - klo:09.24 »
lainannut kanssa matkustajille omiaan ;) no juu ei, oikeasti hyvinkin moni haluaa linuxin perussurffailuun nykypäivänä.
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: junassa
« Vastaus #3 : 10.06.09 - klo:09.27 »
Mainostitkos/Mainostittekos sille viimeiselle sitä Ubuntua? :)
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Storck

  • Vieras
Vs: junassa
« Vastaus #4 : 10.06.09 - klo:09.40 »
Jep, minullekin pn alkanut "satelemaan" pyyntöjä mennä/tulla asentamaan se linuksi koneeseen kun on kuulemma ILMAINEN, saa paljon ILMAISIA ohjelmia eikä ole VIRUKSIA. Tuossa on yleisimmät perustelut  - jäin työttömäksi viikko sitten joten menenhän minä.

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5671
    • Profiili
Vs: junassa
« Vastaus #5 : 10.06.09 - klo:17.32 »
Vain hc nörtit takoo konetta julkisissa kulkuneuvoissa? ;) :D