Kirjoittaja Aihe: flash videot soivat vain pari sekunttia  (Luettu 1759 kertaa)

tila89

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 27
    • Profiili
flash videot soivat vain pari sekunttia
« : 01.03.09 - klo:09.17 »
vaikkapa youtubessa pistää videon pyörimään nii soi pari sekkaa ja toisto lakkaa. kone oli pikkuveljellä lapissa  mukana ja tuli jotain päivityksiäkin ja sen jälkeen ei oo toiminu. kone on eeepc  901 ja 8.10ubuntu
Missä vika

Ciuu96

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 171
  • Arch pyörii.
    • Profiili
    • Fedora Suomi
Vs: flash videot soivat vain pari sekunttia
« Vastaus #1 : 01.03.09 - klo:11.30 »
vaikkapa youtubessa pistää videon pyörimään nii soi pari sekkaa ja toisto lakkaa. kone oli pikkuveljellä lapissa  mukana ja tuli jotain päivityksiäkin ja sen jälkeen ei oo toiminu. kone on eeepc  901 ja 8.10ubuntu
Missä vika

Mulla tapahtu joskus samalla tavalla kun käytin operaa. Pari sekuntia videota toisti, ja sen jälkeen lopetti, tai joskus koko opera kaatus. Firefoxilla toimii täydellisesti.


Vikatikki

  • Vieras
Vs: flash videot soivat vain pari sekunttia
« Vastaus #2 : 01.03.09 - klo:12.07 »
Tulee mieleen, että eilen tai toissapäivänä tuli Hardyyn Adoben flash-päivitys. Luulisin, että myös interpidiin.
Oletko asentanut sellaista (Ubuntun paketeista)?
Minulla hävisi Youtubesta äänet muutama päivä sitten ja eilen tuli takaisin, ilmeisesti tuon päivityksen ansiosta.
Aikaisemmin olen räpeltänyt videotoistoa ja ääniä säätimellä, joka aukeaa päätteestä:
Koodia: [Valitse]
gstreamer-propertiesEri vaihtoehtoja kokeilemalla löytyi yhdistelmä, jolla Ylen areena ja Youtube pelasivat
Katso myös tätä keskustelua:
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=22470.80

tila89

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: flash videot soivat vain pari sekunttia
« Vastaus #3 : 01.03.09 - klo:14.18 »
joo kyllä mä oon kaikki päiviitykset asentanu mitä on tullu.
niin ja firefoxia käytän ja epiphanylla on sama homma.

Edit:
varmaankin tosta päivityksestä johtuu. voiko sen jotenkin perua että palauttas vanhan version käyttöön?
Edit2.
no nyt ne näköjään toimii taas... jännä tää ubuntu.
« Viimeksi muokattu: 02.03.09 - klo:15.27 kirjoittanut tila89 »