Kirjoittaja Aihe: mm. Amarok ei toimi  (Luettu 2669 kertaa)

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3414
    • Profiili
mm. Amarok ei toimi
« : 26.09.08 - klo:22.49 »
Epämääräinen otsikko, mutta en oikein tiennyt, mitä laittaisin.

No, homma meni niin, että olin tekemässä Audacityllä operaatiota, kun se kaatui. Ei vastannut lainkaan, joten vetäisin Ctrl+Alt+Backspacen peliin. Kuvio toistui muutaman kerran, ja taisi joka kerta tulla nootti myös Knotifyn ongelmista. En ymmärtänyt, mistä on kysymys, ja vastasin Knotifyn noottiin muistaakseni "retry" jotain... Samassa yhteydessä Amarok lakkasi osaamasta mp3:a. Poistin sen kokonaan, asensin uudelleen, sama ongelma jatkuu, ei osaa soittaa mp3:ia.

Miltä vaikuttaa?

Käyttis on Linux Mint Elyssa.

 

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3414
    • Profiili
Vs: mm. Amarok ei toimi
« Vastaus #1 : 27.09.08 - klo:12.33 »
Joo, tuossa on kyse siitä, että KDE:lle tarkoitettu Amarok kaataa Knotifyn. Vaihdoin Exaileen, kaikki hyvin.

eGetin

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1093
  • Milloin mitäkin
    • Profiili
Vs: mm. Amarok ei toimi
« Vastaus #2 : 27.09.08 - klo:21.49 »
Joo, tuossa on kyse siitä, että KDE:lle tarkoitettu Amarok kaataa Knotifyn. Vaihdoin Exaileen, kaikki hyvin.
KNotify nyt kaatuilee muutenkin, ei se siitä ole kiinni. Avaa Amarok, älä tee mitään vaan sammutat heti ja kokeile sitten uusiksi. Lisäksi katso onko jotain softaa joka käyttää jo ääniä, jos on niin sammuta se ensin ja sitten Amarokki auki. Minulla se bugailee ajoittaisesti mutta ne on oppinut jo kiertelemään/korjaamaan heti joten ei sen kummempaa.
Pöytäkone: Intel i7 920 | Asus P6X58D Premium | 12Gb DDR3 1600MHz | Asus Radeon HD 6950 1Gb | 60GB OCZ Vertex 2 SSD + 2TB WD Caviar Green + Samsung 830 120GB
HTPC: Intel C2D E4400 | Asus P5B | 4Gb DDR2 800MHz | Asus Geforce GT210 | 500GB WD Caviar GP
Kannettava: Asus Eee PC 1225B

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3414
    • Profiili
Vs: mm. Amarok ei toimi
« Vastaus #3 : 28.09.08 - klo:11.05 »
Joo, tuossa on kyse siitä, että KDE:lle tarkoitettu Amarok kaataa Knotifyn. Vaihdoin Exaileen, kaikki hyvin.
KNotify nyt kaatuilee muutenkin, ei se siitä ole kiinni. Avaa Amarok, älä tee mitään vaan sammutat heti ja kokeile sitten uusiksi. Lisäksi katso onko jotain softaa joka käyttää jo ääniä, jos on niin sammuta se ensin ja sitten Amarokki auki. Minulla se bugailee ajoittaisesti mutta ne on oppinut jo kiertelemään/korjaamaan heti joten ei sen kummempaa.

Kiitos vinkistä. Olen kuitenkin tyytyväinen Exaileen, ja käytän sitä ihan mielelläni. Tuntuu mukavan nopealtakin, ja jotenkin "suoremmalta" käytellä. Mutta jos palaan Amarokiin, niin pidän mielessä.

Jarkkomanty

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: mm. Amarok ei toimi
« Vastaus #4 : 06.05.09 - klo:21.12 »
Sain amarok 2 toistamaan mp3 asentamalla libxine1-ffmpeg
Jarkko Mänty