Kirjoittaja Aihe: Ubuntu hukkasi tiedoston  (Luettu 1101 kertaa)

Jondeli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Ubuntu hukkasi tiedoston
« : 10.02.09 - klo:22.09 »
Hei,

olen vaihtamassa Kubuntusta openSUSEen. Kubuntussa ei sinällään ole mitään vikaa, ajattelin eka että vaihtaisi Ubuntuun (tiedän että oikeastaan vain KDE vs   Gnome erona, mutta silti), mutta huomasin muutaman ominaisuuden openSUSEssa mitä Ubuntussa ei ole.

Mutta asiaan. Eli mistähän johtuu kun latasin työpöydälleni tuon openSUSE DVD-imagen ja lataus ainakin näytti onnistuneen klo 20.33 niin sitä ei löydy mistään? Olen etsinyt kaikki kovalevyn osiot ja ulkoisen kiintolevyn ja roskakorin ja kaikki paikat mutta mistään ei löydy. Olen myös etsinyt etsi-toiminolla. Kokoa tiedostolla oli 4,3gb, ei kai tuossa ext2:ssa ole jtn samaa "ominaisuutta" kuin FAT32 eli 4gb rajoitus? Nyt on tiedosto uudelleen latauksessa ja vielä 2h 50min jäljellä :) ei tällä 4m kaistalla pitkälle pötki..

Ajattelin vain näin yleisesti, että onko tämä j oku Kubuntun "ominaisuus" hukata tiedostoja? Ei tosiaan sanonu firefox mtn että olisi epäonnistunut lataus. hiiren oikealla kun klikkasi kohtaa niin ei antanut valita että "avaa latauskansio".