Muut alueet > Yleistä keskustelua

Moniko on kannattanut (rahallisesti) Ubuntu Teamiä?

(1/10) > >>

peran:
Olen ollut varsin tyytyväinen Ubuntu-käyttäjä, ja aikessa lahjoittaa pienen summan rahaa kehitystyöhön.  :)
http://www.ubuntu.com/donations
Kyseisen linkin takaa löytyy paikka jonne rahaa voi lähettää.
Valitettavasti se toimii PayPal-tilin avulla, eikä minulla ole luottokorttia, jolla pikkusummani voisin lähettää. :'(

Onkohan joku kannattanut Ubuntun kehitystyötä, ja voiko kannattaa muuten kuin avaamalla PayPal-tilin?  ???

E.K.Virtanen:
Kyllä mielelläni voisin vähäisistä roposistani tiimiä tukea.
Vaan en omista, enkä tule enää koskaan luottokorttia hankkimaan niin tuo paypal ei oikein sovi.
Joku joskus tosin väitti että nordean kautta voisi electronilla siirtää, vaan ei onnistunut.

PAri muutakin juttua joihin joitain rahoja antaa tukemiseksi vaan kun ei voi, niin ei voi  >:(

Owdy:
Piti heti muutama euro pistää :)

janne:

--- Lainaus käyttäjältä: peran - 19.03.06 - klo:22.49 ---Olen ollut varsin tyytyväinen Ubuntu-käyttäjä, ja aikessa lahjoittaa pienen summan rahaa kehitystyöhön.  :)
http://www.ubuntu.com/donations
Kyseisen linkin takaa löytyy paikka jonne rahaa voi lähettää.
--- Lainaus päättyy ---

kappas, olen etsinyt lahjoituspaikkaa ihan väärästä paikasta, enkä ole siksi sitä varmaan löytänytkään. minull aon ollut tapana pistää rahaa käyttämälleni distrolle, käyttämälleni työpöydälle ja parille muulle mielestäni hyvälle projektille. yksi noista on jo tältä vuodelta hoidossa ja onneksi tuo ubuntunkin lahjoitussivu löytyi :)


--- Lainaus käyttäjältä: peran - 19.03.06 - klo:22.49 ---Valitettavasti se toimii PayPal-tilin avulla, eikä minulla ole luottokorttia, jolla pikkusummani voisin lähettää. :'(
--- Lainaus päättyy ---

on kyllä harmillista, että aika useasti tuo luottokortti on vaatimuksena.


--- Lainaus käyttäjältä: peran - 19.03.06 - klo:22.49 ---Onkohan joku kannattanut Ubuntun kehitystyötä, ja voiko kannattaa muuten kuin avaamalla PayPal-tilin?  ???

--- Lainaus päättyy ---

tietty voi kannattaa muutenkin. kehitystyöhön voi osallistua koodaajana, testaajana/bugiraporttien lähettäjänä, lokalisoijana, dokumentoijana tai muuten vaan olemalla aktiivisesti mukana yhteisössä ja auttamalla muita.

tohtoriS:
Ihan sivuhuomatuksena ajttelin todeta että tuo paypal ei välttämättä vaadi luottokorttia vaan ihan visa electronkin käy. Itselläni on vuoden päivät ollut electronilla paypaltili ja tyytyväinen siihen olen ollut, mitä lähinnä ebaystä olen levyjä ostellut...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta