Kirjoittaja Aihe: Compizin animaatiot eivät toimi  (Luettu 1441 kertaa)

tampparination

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Compizin animaatiot eivät toimi
« : 11.01.09 - klo:13.05 »
Olen ottanut Compizista animaatiot valinnan päälle ja valinnut esimerkiksi "pienennys" kohtaan muutaman anamaation kun pienentää, mitään ei tapahdu. Toisiansanoen valinnoilla ei ole mitään vaikutusta. Mistähän tämä saattaisi johtua? Käytässö Ubuntu 8.10 ja Compiz on haettu pakettihallinnasta pari päivää sitten.

ilu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 384
    • Profiili
Vs: Compizin animaatiot eivät toimi
« Vastaus #1 : 11.01.09 - klo:13.42 »
Toimiiko sulla nämä tehosteet esim. lötkö ikkuna....Järjestelmä -> asetukset -> ulkoasu -> visuaaliset tehosteet -> lisätehosteet

Oliko pakettihallinnasta haettu paketti tämä: Edistyneet työpöytätehosteiden asetukset (ccsm)

tampparination

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Compizin animaatiot eivät toimi
« Vastaus #2 : 11.01.09 - klo:14.08 »
Kyllä toimii, kaikki muu kiva toimii ja sen takia on typerä katsoa tylsiä pienennys ja suurennusanimaatioita ;)

Pelästyin jo asennettuani tuon, arvasin ettei se kannata kun minulla on käytössä myös CompizConfig-asetusten hallinta, se laajempi. Se disabloi kaikki mitä olin siellä säätänyt, piennysanimaatio nyt toimi mutta ei se suurta iloa tuonut kun mikään muu ei sitten pelittänyt. Poistin äkkiä tuon ccsm:n ja sitten lakkasikin tekstikentät toimimasta. Sammuttamalla Compizin se kumminkin toimi :) Olisiko siis mitään mahdollisuutta tuon CompizConfigin kautta saada ne päälle? Olen kyllä valinnut ne sieltä jo mutta ne eivät toimi.

EDIT0: Mistä saan pois sellaisen ärsyttävän ominaisuuden kun vien hiiren näytönreunaan niin se kääntää kuutiota? Tapahtuu turhan usein vahingossa. Ja vielä sellaista, mistä saan takaisin sen ominaisuuden missä skydome liikkuu kuution mukana? Nyt se pysyy vain paikoillaan.

Kiitos jo etukäteen :)
« Viimeksi muokattu: 11.01.09 - klo:14.32 kirjoittanut tampparination »