Kirjoittaja Aihe: free colonization [RATKAISTU]  (Luettu 3366 kertaa)

Jyrki L

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 501
    • Profiili
free colonization [RATKAISTU]
« : 14.11.08 - klo:20.11 »
kukaan pelannut? Voisi ehkä olla hyvä, jollei pelissä olevia pop-up ikkunoita olisi niin vaikea sulkea. Voi olla ikkunoiden alareunassa pitäisi olla aina ikoni sulkemista varten, jostain syystä sitä ei vaan ole tai se jää se ikkunan ulkopuolelle. jotakin ikkunoista pystyy venyttämään niin että ikoni löytyy, muttei kaikkia. Info-ikkunoita ei kannata myökään itse aukoa voi olla ettei niitä saa enää kiinni.

Pelihän on tietty suomenkielinen ja versio on 0.7.4 Löytyy  ubuntu 8.10 latauslistalta.
« Viimeksi muokattu: 30.11.08 - klo:19.58 kirjoittanut Jyrki73 »

Jyrki L

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 501
    • Profiili
Vs: free colonization
« Vastaus #1 : 23.11.08 - klo:18.41 »
Eikö täältä tosiaan löydy ketään joka olisi pelannut tätä peliä. Haluaisin itse pelata mutta vaikuttaa hiukan bugiselta.
http://sourceforge.net/tracker/index.php?func=detail&aid=2333377&group_id=43225&atid=435578
Tuolta sivulta voi ladata kuvakaappauksen yhdestä bugista, joka estää pelaamasta täysillä.

MajR

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: free colonization
« Vastaus #2 : 23.11.08 - klo:18.59 »
Olen kokeillut, mut mulla taas ei äänet kuulu. Johtunee kuitenkin varmaan äänikortistani.

Jyrki L

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 501
    • Profiili
Vs: free colonization
« Vastaus #3 : 23.11.08 - klo:19.11 »
Äänet!?? niin ei mullakaan yksin pelissä ääniä ollut, mutta moninpelissä tulee aina keskiaikaiset fanfaarit vuoron alussa. Senkin huomasin vasta nyt kun kokeilin. Tähän asti vain ihmettelin asiaa, mutta eihän pelistä löydy edes mitään ääni asetuksia, joten oletin ettei niitä ole.
« Viimeksi muokattu: 23.11.08 - klo:19.12 kirjoittanut Jyrki73 »

MajR

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: free colonization
« Vastaus #4 : 23.11.08 - klo:21.48 »
Jaa. En tutkinut asiaa sen tarkemmin. Oletin vaan kun joskus Amiga versioo pelasin Colonizationista et kait tässäkin nyt äänet kuuluu olla. Onhan se muutenkin ihan kopio.

Sahtor

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 155
    • Profiili
Vs: free colonization
« Vastaus #5 : 24.11.08 - klo:16.04 »
Idena melkein parempi kuin freeciv mutta pelatessa puuttuvat featuret harmittaa liikaa. Kokeilen uudestaan jossain >0.9 versiossa.

Jyrki L

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 501
    • Profiili
Vs: free colonization
« Vastaus #6 : 24.11.08 - klo:22.36 »
Idena melkein parempi kuin freeciv mutta pelatessa puuttuvat featuret harmittaa liikaa. Kokeilen uudestaan jossain >0.9 versiossa.
Freecivn talouspolitiikka on liian vaikea hallita, ja jossain vaiheessa huomaa, että on unohtunut laittaa tavoite opiskelulle, tai ettei kaupungissa rakenneta mitään.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11442
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: free colonization
« Vastaus #7 : 25.11.08 - klo:17.46 »
Minä en osaa pelata kumpaakaan... En kolia enkä kiviä... ;)

Yrittänyt kyllä monesti... ::) Pitäisiköhän taas koittaa...no jos jaksaa/ehtii/huvittaa...
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Jyrki L

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 501
    • Profiili
Vs: free colonization
« Vastaus #8 : 29.11.08 - klo:05.57 »
Joo siis sain pelin toimimaan kun asensin Javaan pari lisähärpäkettä

Icedtea Java Plugin
web browser plugin based on OpenJDK and IcedTea to execute Java applets 

ja

Sun Java 6.0 Plugin
The Java(TM) Plug-in, Java SE 6