Ubuntun käyttö > Ubuntu tietokoneissa

Azureus ei käynnisty [TOIMII!]

(1/3) > >>

Kupuntu:
Olen nyt kokeilemassa Azureusta ensimmäistä kertaa Ubuntun uudelleenasennuksen jälkeen. Kun yritän avata sitä komentoriviltä, se sanoo seuraavaa

--- Koodia: ---azureuss
Starting Azureus...
Java exec found in PATH. Verifying...
Suitable java version found [java = 1.4.2-02]
Configuring environment...
Loading Azureus:
java -Xms16m -Xmx128m -cp "/usr/bin/*.jar" -Djava.library.path="/usr/bin" -Dazureus.install.path="/usr/bin" org.gudy.azureus2.ui.swt.Main ''
Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: org/gudy/azureus2/ui/swt/Main
Azureus TERMINATED.

--- Koodi päättyy ---
Mitä pitäisi tehdä jotta tämä korjaantuisi?
EDIT: Nyt toimii.

janne:

--- Lainaus käyttäjältä: Kupuntu - 11.03.06 - klo:19.09 ---Mitä pitäisi tehdä jotta tämä korjaantuisi?

--- Lainaus päättyy ---

minulla ei ole azerus ollut koskaan asennettuna, mutta jotkut muut java-softat ovat kiukutelleet jos minulla ei ollut java 1.5.x:ää asennettuna. ei tuon kokeilemisesta varmaan haittakaan olisi?

Kupuntu:

--- Lainaus käyttäjältä: janne - 11.03.06 - klo:19.13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kupuntu - 11.03.06 - klo:19.09 ---Mitä pitäisi tehdä jotta tämä korjaantuisi?

--- Lainaus päättyy ---

minulla ei ole azerus ollut koskaan asennettuna, mutta jotkut muut java-softat ovat kiukutelleet jos minulla ei ollut java 1.5.x:ää asennettuna. ei tuon kokeilemisesta varmaan haittakaan olisi?

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mulla ainakin nuo on asennettuna

--- Lainaus ---sun-j2re1.5 - Java(TM) 2 RE, Standard Edition, Sun Microsystems(TM)
sun-j2sdk1.5 - Java(TM) 2 SDK, Standard Edition, Sun Microsystems(TM)

--- Lainaus päättyy ---
Mutta voiko tuon poistaa

--- Lainaus ---j2re1.4
--- Lainaus päättyy ---
Poistin tuon ja nyt sanoo

--- Lainaus ---azureuss
Starting Azureus...
Java exec found in PATH. Verifying...
Suitable java version found [java = 1.4.2]
Configuring environment...
Loading Azureus:
java -Xms16m -Xmx128m -cp "/usr/bin/*.jar" -Djava.library.path="/usr/bin" -Dazureus.install.path="/usr/bin" org.gudy.azureus2.ui.swt.Main ''
Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: org.gudy.azureus2.ui.swt.Main
   at gnu.java.lang.MainThread.run() (/usr/lib/libgcj.so.6.0.0)
Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: org.gudy.azureus2.ui.swt.Main not found in gnu.gcj.runtime.SystemClassLoader{urls=[file:./], parent=gnu.gcj.runtime.ExtensionClassLoader{urls=[], parent=null}}
   at java.net.URLClassLoader.findClass(java.lang.String) (/usr/lib/libgcj.so.6.0.0)
   at java.lang.ClassLoader.loadClass(java.lang.String, boolean) (/usr/lib/libgcj.so.6.0.0)
   at java.lang.ClassLoader.loadClass(java.lang.String) (/usr/lib/libgcj.so.6.0.0)
   at java.lang.Class.forName(java.lang.String, boolean, java.lang.ClassLoader) (/usr/lib/libgcj.so.6.0.0)
   at gnu.java.lang.MainThread.run() (/usr/lib/libgcj.so.6.0.0)
Azureus TERMINATED.

--- Lainaus päättyy ---

nebula:
Itsellä ei azureus halua toimia 1.5 javalla mutta 1.4 :llä toimii kuin junan vessa.
Joten kokeile heittää se 1.5 mäkeen ja asenna 1.4....ei oo aiheuttanu mitään muitakaan komplikaatioita tuo 1.4

Kupuntu:

--- Lainaus käyttäjältä: nebula - 13.03.06 - klo:16.50 ---Itsellä ei azureus halua toimia 1.5 javalla mutta 1.4 :llä toimii kuin junan vessa.
Joten kokeile heittää se 1.5 mäkeen ja asenna 1.4....ei oo aiheuttanu mitään muitakaan komplikaatioita tuo 1.4

--- Lainaus päättyy ---
OK, kokeillaan.
EDIT:Ei toimi vieläkään. Sama virheilmoitus.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta