Kirjoittaja Aihe: Mokkulan vaihto?  (Luettu 2543 kertaa)

mummi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 246
    • Profiili
Mokkulan vaihto?
« : 20.11.08 - klo:16.45 »
Kuinka mahtaa käydä jos vaihtaa mokkulan Huawei E220:sta E169 malliin? Yhteys toimii tuolla ensin mainitulla, vaikuttaako siis mokkulan vaihto itse yhteyteen?

Hexa_Desimaali

  • Vieras
Vs: Mokkulan vaihto?
« Vastaus #1 : 20.11.08 - klo:18.48 »
Varmaan joku, jolla on kummatkin mokkulat käytettävissä, voi kertoa vastauksen, joka pätee ainakin hänen laitteistollaan, ohjelmistoillaan ja asetuksillaan. Mutta haluatko siis vaihtaa E169:ään? Haluaisit tietää, paljonko lisäsäätöä vaihto teettää? Lopullisen vastauksen saat tietysti vain kokeilemalla.

Emmekös me jo säätäneet E220:si toimimaan? Minunkin E169:ään pohjautuvat neuvoni taisivat kuitenkin enimmäkseen toimia. Vaikeudet tuntuivat johtuvan enemmän tietokoneen asetuksista kuin mokkulasta. Onko sinulla nyt 8.04 vai 8.10 käytössä? Vastaus varmaan riippuu siitäkin. Jonkun näin väittävän täällä, että 8.10:ssä mokkula toimii heittämällä.

mummi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 246
    • Profiili
Vs: Mokkulan vaihto?
« Vastaus #2 : 20.11.08 - klo:20.04 »
Saatan siis joutua vaihtamaan, kun tuo E220 lähtee inttiin, kirjaimellisesti  ;D.
Tosin olen harkinnut että hankin jostain pojalle käytetyn mokkulan (vaikka E169, toimii vista läppärissä) ja pidän tuon E220:n itsellä, koska se niin hyvin toimii tässä Asuksessa.
Ja versiohan minulla oli se 8.04

Ja nimenomaan se E220 saatiin hirvittävillä talkoilla toimimaan, siksikään en ole halukas siitä ihan helpolla luopumaan. Enkä myöskään, ainakaan tässä vaiheessa vaihtamaan 8.10 versiota, kun ei taas tiedä miten toimii tässä pikku koneessa.