Menin Lisää/poista/kaikki saatavissa olevatpaketit/flash, kokeilin eri paketteja, viimeksi ruksitin kaikki paketit, ei tulosta.
Joo, myönnän pinna on lyhyt, eilen meni ubuntun kimpussa n 8 h, tänään saman verran, enkä ole saanut oikeastaan mitään muuta toimimaan, kuin nettiselaimen. Myönnän että olen tumpelo tietokoneissa, enkä edes haluaisi hämmentää, mulla on muutakin tekemistä.
On siis kukkua, että kaikki pelaa, buffalo ei toimi, yms. Tietenkin voisin teettää toisilla, mutta olen niin köyhä
Kännyköissä,ja autoissa alkaa olla käyttöliittymät kunnossa, ei tarvi juuri manuaaleja lukea, voi heti alkaa käyttämään. Mitä siitäkin tulisi, jos auton mittariin lävähtäisi ilmoitus yhtä-äkkiä-Data error-no brakes !
Tai renkaisen vaihdon jälkeen pitäisi gonfiguroida käyttöliittymä uudelleen
Joissakin kodin elehtroniikkatuotteissa on myös kehitystä tapahtunut, muistaako kukaan, kun esim television kanavien valinta saattoi olla kymmenien nappien ja näppäilysarjojen takana, ohjekirja oli raamatun luokkaa, nyt ne sentään alkaa asentua itse.
En ole varmaan ainut joka toivoisi idioottivarmaa käyttöliittymää, jota voisi käyttää ilman ohjeita ja ja pelaisi asennuksen jälkeen, kuin junan vessa.
Kiitoksia kaikille, kehittäkää linyxia käyttäjäystävällisyyden suuntaan, niin saatte minut mukaan, nörteille voisi kehittää oman puuhaversion