Kirjoittaja Aihe: 8.04 asentuu osin lontoon murteella [Ratkaistu]  (Luettu 1648 kertaa)

apassi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 98
  • Ubuntu hakkaa
    • Profiili
    • Ilkan harrastesivut
Moi ubuntulaiset
Poltin kuvakkeen levylle ja asennus onnistui pöytäkoneeseen ilman murheita, mutta asensin nyt tohon läppäriin mallia qompag bresario 722ea vm jotain 2002 ja muistia hirmuiset muistaakseni 500. Ongelma on että asentuu osin englanniksi siis esim yläpalkin applicatios jne ja kun asentaa päivityksiä, tais olla 285, niin aivan loppupuolella kone kaatuu. Jossain vaiheessa kun päivittelin niin herjas jotain että pitää asentaa käsin, mutta en muista mitä ja nyt ei enää herjaa vaan siis kaatuu. Olen asentanut pariin kertaa uudestaan samoin tuloksin. Valitsen kyllä joka kohtaan suomi-asetukset. Itse en osaa muuta enää tehdä. :-\, joten löytyiskö apu täältä ???
« Viimeksi muokattu: 25.10.08 - klo:16.08 kirjoittanut apassi »

jackbox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 49
    • Profiili
Vs: 8.04 asentuu osin lontoon murteella
« Vastaus #1 : 25.10.08 - klo:12.34 »
Huomasin juuri, että mullakin on sama ongelma asennuksessa, jonka olen suorittanut n. 2 vkoa sitten. Esim. System valinnan alla kaikki muut on suomeksi paitsi "Lopeta" joka on tietysti nyt Quit.

jori52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2047
    • Profiili
Vs: 8.04 asentuu osin lontoon murteella
« Vastaus #2 : 25.10.08 - klo:15.32 »
Huomasin juuri, että mullakin on sama ongelma asennuksessa, jonka olen suorittanut n. 2 vkoa sitten. Esim. System valinnan alla kaikki muut on suomeksi paitsi "Lopeta" joka on tietysti nyt Quit.

Järjestelmä>ylläpito>kieliasetukset laita ruksi suomen kohdalle vetolaatikkoon missä on tarjolla olevat kielet, sen jälkeen pitäisi tarjota asennettavaksi puuttuvia kielipaketteja.

Terveisin jori52
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10

apassi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 98
  • Ubuntu hakkaa
    • Profiili
    • Ilkan harrastesivut
Vs: 8.04 asentuu osin lontoon murteella
« Vastaus #3 : 25.10.08 - klo:16.08 »
Huomasin juuri, että mullakin on sama ongelma asennuksessa, jonka olen suorittanut n. 2 vkoa sitten. Esim. System valinnan alla kaikki muut on suomeksi paitsi "Lopeta" joka on tietysti nyt Quit.

Järjestelmä>ylläpito>kieliasetukset laita ruksi suomen kohdalle vetolaatikkoon missä on tarjolla olevat kielet, sen jälkeen pitäisi tarjota asennettavaksi puuttuvia kielipaketteja.

Terveisin jori52

Kiitos. Piti vaan laittaa rasti ruttuun ja nyt onnistui toi päivityskin. ;D ;D