Huomenta/iltapäivää taas!
Sillä aikaa kun Harrim tai joku muu pähkäillee Asuksellesi ohjeita...
Vieläkö joku rohkee haluaa jatkaa ja kokeilla rajojaan?
Rajoista en tiedä ainakaan tänään, kun tuolla alhaalla allekirjoituksenakin jotain kyselen,
mutta haasteista oon joskus väittäny tykkääväni, ne ei niin oo kiinteitä tai jäykkiä, eikä sitovia... ,
mutta dynamiikkaa piisaa... ihan kiitettävän riittävästi.
Ja se on kyllä totta ettei jaksa tätä ketjuu enää kahlata. Ei varmaan kukaan.
Totta.
Sillä aikaa kun teet valintoja, päätöksiä ja askareitasi, voisit tsekata vielä pari juttua...
En yllytä, mutta jos todella päätät asentaa homman uusiksi, menee siihenkin oma aikansa, ja viikonloppu lähenee. Valinta on sinun.
testi_1:
ls ~/.wvdialrc
tulos pitäisi näyttää seuraavanlaiselta...
[b]ls: tiedostoa /home/käyttäjä/.wvdialrc ei voi käsitellä: No such file or directory[/b]
Silloin kannattaa jatkaa...ja tällä kertaa kirvesretussilla...
Olen miettinyt (ei varmaan kannattais) jotta miksi en tuolta verkko aeuksista pääse laittamaan sinne ppp kohtaan mitään?
? Tarviisko sinne jotain laittaa?
Olenko väärässä jos väitän sen "point-to-point-valinnan" olevan jäänne niistä ADSL-aikoja edeltäneestä ikimodeemista.
Mokkulat ei oo sen kautta ainakaan asentunu.
Tulevaisuus on toista. Se 0.7-versio osaa hommansa, vaan ei ole vielä valmis. Testasin ja totesin, jotta pidän suosiolla sormet pois vielä siitä.
Minä en ole koskenut koko asetuksiin muutoin kuin sen DHCP-valinnan ja sen hullun täpän kanssa.
Mitään
ppp-virityksiä ei oo tuolla kalulla tarvinnut tehdä...
Mokkulat pelaa ilmankin. Vaikkei se nyt just siltä tuntuiskaan... sori.
Mutta mulla ei oo semmosta weelaniakaan...
Joku viisaampi valaiskoon tuon yläpalkissa olevan NetworkManagerin graafisen kikkareen eli appletin Wlan-ominaisuuksia Hardyssä.
testi2: GDM
ls -l /dev/ttyUSB*
Mitä tuumaat...