Kirjoittaja Aihe: ohjelmien asentaminen  (Luettu 1374 kertaa)

Jondeli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 9
    • Profiili
ohjelmien asentaminen
« : 07.02.09 - klo:19.14 »
Hei,

opettelen tässä vasta linuxin ja ubuntun käyttöä ja nyt pitäisi saada sellainen asennettua kuin Aften ja sitä ei löydy noilla lisää/poista, synaptiksella jne.  ja netistä löysin sellaisen kuin aften.tar.biz tjsp. ja sen purin niin löytyi yksi kansio. Mietin vain, että miten saan tämän ohjelman asennettua noista tiedostoista. Toinen mikä ṕitäisi saada on dcadec asennettua. Osaisiko joku auttaa?

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: ohjelmien asentaminen
« Vastaus #1 : 07.02.09 - klo:19.43 »
Aften, melko suorat ohjeet subversionin käyttöön
http://parumi.wordpress.com/2007/12/12/how-to-create-multichannel-51-ac3-audio-and-video-in-linux/
Toisaalta voi kyllä käyttää sitä ffmpegiä myös.

Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

Jondeli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: ohjelmien asentaminen
« Vastaus #2 : 07.02.09 - klo:20.53 »
Kiitos, asentui.

Mutta ongelma ei poistunut, eli itse ongelma on se, että minulla on .mkv tiedosto joka minun pitäisi saada m2ts muotoon jotta ps3 voisi lukea sen. Minun pitäisi saada myös "poltettua" tekstit kyseiseen tiedostoon ja kun se on n.8gb iso pitäisi se saada 2 4gb tiedostoon kun ulkoinen kovalevy on FAT32 (PS3 ei tunnista NTFS). Tsmuxerilla yritän sitä saada (gui versio ja win) mutta tsmuxer sanoo että ei tunnista jtn osaa/raitaa siitä. Windows puolella saan sen avattua ja siinä on H.264 raita ja AC3. joskus tsmuxer ubuntussa avaa tiedoston ja näyttää vain H.264 raidan.

Vaikeasti selitetty. Mutta onko jotain keinoa saada muxattua tiedosto? mieluiten gui juttuja kun on toi konsolin käyttö niin huono minulla.