Kirjoittaja Aihe: Call of Duty 4 toimimaan Ubuntulla (Ohjeet evolle)  (Luettu 2435 kertaa)

Tepi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 57
    • Profiili
Terve!
Asensin Ubuntun, ja ajttelin kokeilla saada Call of Duty 4:n toimimaan siinä. Olen löytänyt joitakin ohjeita, mutta en ole oikein tajunnut niitä. Muuten sain Linuxin toimimaan hyvin.
Olisiko jotain yksinkertaista ohjetta, miten sen saisi toimimaan?

Exitium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1013
    • Profiili
Vs: Call of Duty 4 toimimaan Ubuntulla (Ohjeet evolle)
« Vastaus #1 : 09.02.08 - klo:22.51 »
Itse kun olen lueskellut ohjeita, niin operaatio on erittäin hankala (omia kokemuksia ei siis ole, on pakko tyytyä dualboottiin >:( ). Pitää ladata Wine-Git (semmoinen kehittäjälle suunnattu juttu siis, en tiedä tarkkaan) ja patchata se oikein. Sillä tavalla se onnistuisi, mutta silloinkin on pieniä lastentauteja pelaamisessa.

Tuossa kaikista helppolukuisimmat ohjeet mitä olen löytänyt: http://www.perceptualmotion.co.uk/linux.html
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too

Metroidman

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 8
  • Hardy Heron 8.04 :P
    • Profiili
Vs: Call of Duty 4 toimimaan Ubuntulla (Ohjeet evolle)
« Vastaus #2 : 01.11.08 - klo:12.17 »
ELikkäs olen itse saanut cod4 toimimaaan mutta kun yritän käynnistää cod4mp niin peli jättäää ruudun mustaksi ja kone pitää sammuttaa jotta sillä saa jotai aikaseksi. onko kukaan ratkaissut tälläista ongelmaa jolla multiplayerin saisis toimimaan kun ei oikein muuten cod4 pelailekkaan ??? ???