Kirjoittaja Aihe: aMSN ei kirjaudu sisään [RATKAISTU]  (Luettu 13932 kertaa)

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: aMSN ei kirjaudu sisään [RATKAISTU]
« Vastaus #40 : 13.08.08 - klo:08.05 »
Itsellänikään ei kirjaa. Synaptic ei näytä uutta aMSN:n päivitystä vaikka on esi-hommat ja tukemattomat päällä. Netistä lataamiseen tarvitsisin melko seikkaperäisiä neuvoja. (En osannut ladata edes uusinta Mozillaa, tai latautuihan tuo paketti, mutta käyttöön on mahdotonta saada, samoin kuin nuo aMSN:tkin. Näyttävät vain olevansa vanhoja, vaikka latasin "uusina" 0.97.2)

Mitä näyttää komento
Koodia: [Valitse]
apt-cache policy amsnjoka siis kertoo asennetun version ja saatavilla olevat
apt-cache policy amsn
amsn:
  Asennettu: 0.97+final-0ubuntu5.1
  Ehdokas: 0.97+final-0ubuntu5.1
  Versiotaulukko:
 *** 0.97+final-0ubuntu5.1 0
        500 http://archive.ubuntu.com hardy-proposed/universe Packages
        100 /var/lib/dpkg/status
     0.97+final-0ubuntu5 0
        500 http://archive.ubuntu.com hardy/universe Packages



muoks, oho, väärä komento
« Viimeksi muokattu: 13.08.08 - klo:14.25 kirjoittanut GoddamnDevil »
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

Tha-Fox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3315
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
Vs: aMSN ei kirjaudu sisään [RATKAISTU]
« Vastaus #41 : 13.08.08 - klo:13.57 »
Pyydän jo etukäteen anteeksi viilailua, mutta komentohan on

Koodia: [Valitse]
apt-cache policy amsn
Ihan vain siltä varalta, että joku ottaa copy-pastella ja ihmettelee, jos ei toimi. Tosin allahan se onkin jo oikein.

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3410
    • Profiili
Vs: aMSN ei kirjaudu sisään [RATKAISTU]
« Vastaus #42 : 16.08.08 - klo:19.53 »
Nostelen tätä vielä.

Herää kysymys, onko aMSN:n turva-asiat ihan kohillaan, kun sain äsken pikaviestin täysin tuntemattomalta taholta. Kyseessä oli selvästikin mainostamistarkoituksessa tehty (täsmä)isku, jolla minua yritettiin houkutella jonkun "live-tytön" sivulle. Tuollaisilla webkamera -tyttösivuilla en muista käyneeni, mutta Hotmail -osoitteeni on ilmeisesti kuitenkin jostain napattu.

Siis olenhan minä toki joskus saattanut netissä palloillessani jopa paljaan naisen rinnan nähdä, jos olen vahingossa jotain linkkiä klikannut, mutta tarkoituksella en koskaan. Ikinä.  ;D

Onko tälläistä ollut aMSN:llä muilla? Eipä tuo iso harmi ole, mutta pieni kuitenkin.

 

Tuplanolla

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1420
  • Reg. Linux user #423604
    • Profiili
Vs: aMSN ei kirjaudu sisään [RATKAISTU]
« Vastaus #43 : 16.08.08 - klo:19.58 »
Herää kysymys, onko aMSN:n turva-asiat ihan kohillaan, kun sain äsken pikaviestin täysin tuntemattomalta taholta. Kyseessä oli selvästikin mainostamistarkoituksessa tehty (täsmä)isku, jolla minua yritettiin houkutella jonkun "live-tytön" sivulle. Tuollaisilla webkamera -tyttösivuilla en muista käyneeni, mutta Hotmail -osoitteeni on ilmeisesti kuitenkin jostain napattu.
Mut eipä johdu aMSN:stä, vaan osoitteesi on päätynyt jonnekin spämmilistalle. Ratkaisu: poista ja torju kyseinen henkilö. ;)

Siis olenhan minä toki joskus saattanut netissä palloillessani jopa paljaan naisen rinnan nähdä, jos olen vahingossa jotain linkkiä klikannut, mutta tarkoituksella en koskaan. Ikinä.  ;D
Sama täällä ;D
Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa!

Minna S

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1053
    • Profiili
Vs: aMSN ei kirjaudu sisään [RATKAISTU]
« Vastaus #44 : 16.08.08 - klo:21.14 »
Nostelen tätä vielä.

Herää kysymys, onko aMSN:n turva-asiat ihan kohillaan, kun sain äsken pikaviestin täysin tuntemattomalta taholta. Kyseessä oli selvästikin mainostamistarkoituksessa tehty (täsmä)isku, jolla minua yritettiin houkutella jonkun "live-tytön" sivulle. Tuollaisilla webkamera -tyttösivuilla en muista käyneeni, mutta Hotmail -osoitteeni on ilmeisesti kuitenkin jostain napattu.

Siis olenhan minä toki joskus saattanut netissä palloillessani jopa paljaan naisen rinnan nähdä, jos olen vahingossa jotain linkkiä klikannut, mutta tarkoituksella en koskaan. Ikinä.  ;D

Onko tälläistä ollut aMSN:llä muilla? Eipä tuo iso harmi ole, mutta pieni kuitenkin.

 
Minuun otti viime viikolla yhteyttä mesessä joku ranskalainen, jolla oli sama sähköpostiosoite, kuin eräällä suomalaisella jonka kanssa olen joskus mesettänyt.

Linux user # 406601

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3410
    • Profiili
Vs: aMSN ei kirjaudu sisään [RATKAISTU]
« Vastaus #45 : 16.08.08 - klo:21.33 »
Herää kysymys, onko aMSN:n turva-asiat ihan kohillaan, kun sain äsken pikaviestin täysin tuntemattomalta taholta. Kyseessä oli selvästikin mainostamistarkoituksessa tehty (täsmä)isku, jolla minua yritettiin houkutella jonkun "live-tytön" sivulle. Tuollaisilla webkamera -tyttösivuilla en muista käyneeni, mutta Hotmail -osoitteeni on ilmeisesti kuitenkin jostain napattu.
Mut eipä johdu aMSN:stä, vaan osoitteesi on päätynyt jonnekin spämmilistalle. Ratkaisu: poista ja torju kyseinen henkilö. ;)

Siis olenhan minä toki joskus saattanut netissä palloillessani jopa paljaan naisen rinnan nähdä, jos olen vahingossa jotain linkkiä klikannut, mutta tarkoituksella en koskaan. Ikinä.  ;D
Sama täällä ;D

Ketään ylimääräisiä ei näy yhteystiedoissa, joten vaikea on poistaa.  ???

EDIT: Eikö näissä mese -ohjelmissa ole sellainen systeemi, että kummankin osapuolen pitää ikäänkuin hyväksyä toisensa, ennenkuin voi mesetellä? Noin se minusta oli ainakin Live Messengerissä W:n puolella.
« Viimeksi muokattu: 16.08.08 - klo:21.35 kirjoittanut Eesaurus »

jori52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2047
    • Profiili
Vs: aMSN ei kirjaudu sisään [RATKAISTU]
« Vastaus #46 : 16.08.08 - klo:21.38 »
Kannattaa piilottaa sähköposti osoite myös Ubuntun keskustelufoorumilla profiilissa koska sitä ilmeisesti seurataan aktiivisesti muualla maailmassa, sen seurauksena myös minä otin profiilista pois sähköpostin näkymisen, tuli roskapostia, tämä ei tietenkään johdu foorumin ylläpitäjistä, vaan ehkä siitä että Google ym.. lisää hakuihinsa tietoja täältäkin.

Terveisin jori52
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3410
    • Profiili
Vs: aMSN ei kirjaudu sisään [RATKAISTU]
« Vastaus #47 : 18.08.08 - klo:11.31 »
Kannattaa piilottaa sähköposti osoite myös Ubuntun keskustelufoorumilla profiilissa koska sitä ilmeisesti seurataan aktiivisesti muualla maailmassa, sen seurauksena myös minä otin profiilista pois sähköpostin näkymisen, tuli roskapostia, tämä ei tietenkään johdu foorumin ylläpitäjistä, vaan ehkä siitä että Google ym.. lisää hakuihinsa tietoja täältäkin.

Terveisin jori52

Totta. Itsellä onkin osoite tälläkin foorumilla piilotettuna. Sen voisi tietysti laittaa esillekin tyyliin unto.ubuntu@liinuks.fiPOISTATÄMÄ. Jokainen hoksaa oikean osoitteen, paitsi se urkkijakone.

Vielä tuosta viimeisimmästä aMSN -ongelmasta. Kekkasin nyt vasta tuon "torju" -namiskan keskusteluikkunassa. Sillä voisin kai yrittää vastustaa seireenien kutsua? Torjua jopa...


Topelius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 358
    • Profiili
Vs: aMSN ei kirjaudu sisään [RATKAISTU]
« Vastaus #48 : 01.09.08 - klo:16.21 »
Mistähän löytyis sellainen pakettivarasto josta sais amsn uuden version päivitetyksi. Amsn ilmoittaa että uusi versio olisi tarjolla mutta mistään ei löydy uutta versiota pakettivarastosta?

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3933
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

mikkokan

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 180
    • Profiili
Vs: aMSN ei kirjaudu sisään [RATKAISTU]
« Vastaus #50 : 01.09.08 - klo:22.36 »
Getdeb:stä saa suoraan deb paketin...