Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
mistä sen saa ilmaiseksi?Siis internet exploreren selaimen Xplle
Vakiona tosiaan löytyy. Jos jonkun keinon keksit miten siitä pääsee eroon, niin kerro toki myös suurelle yleisölle .
Käynnistyksessä rämppää F8, mee vikasietotilaan
Jos jonkun keinon keksit miten siitä pääsee eroon, niin kerro toki myös suurelle yleisölle .
Lainaus käyttäjältä: Sunar - 08.08.08 - klo:04.06Jos jonkun keinon keksit miten siitä pääsee eroon, niin kerro toki myös suurelle yleisölle .
Lainaus käyttäjältä: Storck - 08.08.08 - klo:11.38Lainaus käyttäjältä: Sunar - 08.08.08 - klo:04.06Jos jonkun keinon keksit miten siitä pääsee eroon, niin kerro toki myös suurelle yleisölle . Virus
Lainaus käyttäjältä: jori52 - 02.08.08 - klo:14.22Lainaus käyttäjältä: Akseli007 - 02.08.08 - klo:14.10mistä sen saa ilmaiseksi?Siis internet exploreren selaimen XplleSisältyy jo vakiona Xp:ssä??Käynnistä-valikosta.
Lainaus käyttäjältä: Akseli007 - 02.08.08 - klo:14.10mistä sen saa ilmaiseksi?Siis internet exploreren selaimen XplleSisältyy jo vakiona Xp:ssä??
Lainaus käyttäjältä: Minä... - 08.08.08 - klo:11.17Käynnistyksessä rämppää F8, mee vikasietotilaan OT Olin eilen siskon äkspeen kimpussa, jotain "lievää" rekisterivikaa pukkaa. Kone ei antanut asentaa mitään, ei poistaa mitään ja paras oli ettei päästänyt VIKASIETOON. Onko osunut kohdalle vastaavaa?
Yhden XP pron olen nähnyt, jossa oli oletuksena firefox.