Kirjoittaja Aihe: Ubuntu Suomi-verkkolehden suunnittelu  (Luettu 18667 kertaa)

Nollapiste

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 292
  • Saku Laukkanen
    • Profiili
Vs: Ubuntu Suomi-verkkolehti
« Vastaus #40 : 03.10.08 - klo:18.11 »
Gdm ehdotti minulle tuolla irc-kanavalla että minä ryhtyisin kyseisen verkkolehden päätoimittajaksi/projektipäälliköksi. Minusta se oli kohtuullisen hullu ja käsittämätön idea, mutta pitkällisen harkitsemisen jälkeen päätin ottaa haasteen vastaan. Eli alotin juuri nyt nuo päätomittajan hommat, ja näinollen siihen kuuluvat organisoinnit. Tätä ketjua saisi siivota turhasta höpinästä pois ja muuta tehtävää on myös runsaasti.

Järjestelen tähän hieman tehtävälistaa:

  • Projektin verkkosivu(ei pelkkä wiki-sivu)[]
  • Ulkoasu[]
  • Rekry[]
  • Aikataulutus[]
  • Opas kirjoittajille[]
  • Suunnitelma lehden sisällöstä[]
  • Mainostaminen(viimeiseksi)[]

Tämähän nyt on alkua ja tulen lisäämään tähän huomenna lisää, ja aloitan huomenna hommat. Eli nyt riittää kiirettä mutta hyvä niin :D
Terveisin nollapiste
Jakelupaketti-informaatiota löydät tämän linkin takaa
(pahoittelen, että joku oli käynyt spämmäämässä wikin etusivua)

Jusle

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 37
    • Profiili
Vs: Ubuntu Suomi-verkkolehden suunnittelu
« Vastaus #41 : 18.10.08 - klo:17.16 »
Osoitteesta http://wiki.ubuntu-fi.org/Ubuntu_Suomi-verkkolehti löytyy lisätietoja tästä projektista (en löytänyt linkkiä sivulle tästä viestiketjusta).

Sorkkarauta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 988
  • locked interfaces an' formats sucks fe real rank.
    • Profiili
Vs: Ubuntu Suomi-verkkolehden suunnittelu
« Vastaus #42 : 11.11.08 - klo:20.45 »
Osoitteesta http://wiki.ubuntu-fi.org/Ubuntu_Suomi-verkkolehti löytyy lisätietoja tästä projektista (en löytänyt linkkiä sivulle tästä viestiketjusta).

Juuri sitä, olen muutamaan eri otteeseen tarkkailut verkkosivua ja keskustelua niin minusta asiaa pitäisi suunnitella. Aiheen tiimoilta on paljon keskustelua, mutta toiminta ja tavoitteet eivät ole oikein millään organisoitua niin tuntuu, ettei homma etene. Jos saataisiin määrätietoista toimintaa aikaiseksi, niin arvelisin että homma etenee,
Ubuntu iz da community developed, linux-based operatin system dat iz snoop fe laptops, desktops an' servers. hit contains all da applications yous need - da web browsa, presentashun, bit hof papa an' spreadsheet software, instant messagin an' much more.

Sorkkarauta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 988
  • locked interfaces an' formats sucks fe real rank.
    • Profiili
Vs: Ubuntu Suomi-verkkolehti
« Vastaus #43 : 11.11.08 - klo:20.47 »
Gdm ehdotti minulle tuolla irc-kanavalla että minä ryhtyisin kyseisen verkkolehden päätoimittajaksi/projektipäälliköksi. Minusta se oli kohtuullisen hullu ja käsittämätön idea, mutta pitkällisen harkitsemisen jälkeen päätin ottaa haasteen vastaan. Eli alotin juuri nyt nuo päätomittajan hommat, ja näinollen siihen kuuluvat organisoinnit. Tätä ketjua saisi siivota turhasta höpinästä pois ja muuta tehtävää on myös runsaasti.

Järjestelen tähän hieman tehtävälistaa:

  • Projektin verkkosivu(ei pelkkä wiki-sivu)[]
  • Ulkoasu[]
  • Rekry[]
  • Aikataulutus[]
  • Opas kirjoittajille[]
  • Suunnitelma lehden sisällöstä[]
  • Mainostaminen(viimeiseksi)[]

Tämähän nyt on alkua ja tulen lisäämään tähän huomenna lisää, ja aloitan huomenna hommat. Eli nyt riittää kiirettä mutta hyvä niin :D

Olisiko hyvä tehdä alustavasti projektisuunnitelma ja sitten mennä tehtävätasolle? Minusta auttaisi että lähdetään löydettäisiin vastaukset ensin kysymyksiin, jonka perusteella lähdetään etenemään.
Ubuntu iz da community developed, linux-based operatin system dat iz snoop fe laptops, desktops an' servers. hit contains all da applications yous need - da web browsa, presentashun, bit hof papa an' spreadsheet software, instant messagin an' much more.