Kirjoittaja Aihe: OpenGL-kirjaston linkittäminen lähdekoodiin!  (Luettu 1602 kertaa)

aarnek

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 13
    • Profiili
OpenGL-kirjaston linkittäminen lähdekoodiin!
« : 13.07.08 - klo:03.23 »
Kuinka linkitän kääntämisen yhteydessä OpenGL-kirjaston lähdekoodiin, jotta kääntäjä löytää ne?

Hannu Särö

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1121
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
Vs: OpenGL-kirjaston linkittäminen lähdekoodiin!
« Vastaus #1 : 13.07.08 - klo:14.10 »
Kuinka linkitän kääntämisen yhteydessä OpenGL-kirjaston lähdekoodiin, jotta kääntäjä löytää ne?
Hei!

Java vai c++ ??

Javan kanssa on olemassa ainakin Netbeans käyttöön valmis PLUGIN joka löytyy netbeans sivuistolta..
PlugIn kulkee JOGL nimellä, minä käytän JOGL ia projekteissani..

//----

kiitos,,


AMD FX6350 - x6 Core [RAM 32G] [SSD 120G] [SSD 120G] [HDD 2000G] [USB3 HDD 1000G] [USB3 HDD 500G] [USB3 STICK 32G] [USB3 STICK 32G] [NVIDIA 610].
- Ubuntu 18.04, KDE & MATE.
- ESET Endpoint Security Antivirus - Business Edition.

aarnek

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: OpenGL-kirjaston linkittäminen lähdekoodiin!
« Vastaus #2 : 13.07.08 - klo:15.33 »
En ohjelmoi Javalla, vaan käytän c++:a, joten löytyykö sulla siihen vastausta

Hannu Särö

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1121
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
Vs: OpenGL-kirjaston linkittäminen lähdekoodiin!
« Vastaus #3 : 13.07.08 - klo:15.50 »
En ohjelmoi Javalla, vaan käytän c++:a, joten löytyykö sulla siihen vastausta

laita compile parametreihin -GL -GLU en muista mitenkä nuo isot kirjaimet vaikuttavat,
harrastan Java ohjelmointia, mutta, noin se muistaakseni kävi, ainakin Netbeans IDEn avulla..

//----

kiitos,,


AMD FX6350 - x6 Core [RAM 32G] [SSD 120G] [SSD 120G] [HDD 2000G] [USB3 HDD 1000G] [USB3 HDD 500G] [USB3 STICK 32G] [USB3 STICK 32G] [NVIDIA 610].
- Ubuntu 18.04, KDE & MATE.
- ESET Endpoint Security Antivirus - Business Edition.

aarnek

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: OpenGL-kirjaston linkittäminen lähdekoodiin!
« Vastaus #4 : 13.07.08 - klo:16.15 »
olen joissain oppaissa nähny compile-parametreina -lGL ,-lGlu ja lglut parametrit

aarnek

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: OpenGL-kirjaston linkittäminen lähdekoodiin!
« Vastaus #5 : 13.07.08 - klo:16.30 »
Ongelma ratkaistu parametrit olivat -lGL ja -lglut
 
Olin vain includessa käyttäny backslashiä slashin sijaan