Kirjoittaja Aihe: Passenger, GTA:n tapainen peli. En osaa paketoida deb paketiksi.  (Luettu 3808 kertaa)

veet123

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Hei! Minulla on ongelma paketoida Passenger nimistä peliä deb paketiksi. Pelin kotisivut löytyvät täältä: http://passenger.wikispaces.com/
Ovat aika hitaat latautumaan joten tässä on SourceForgen sivut: http://sourceforge.net/projects/turboesprit/
On oikea osoite vaikka siinä lukeekin Turboesprit.

Eli siis katsoin linux.fi:stä ohjeen deb paketin tekemiseksi, ja koitin tehdä suoraan ohjeiden mukaan. Ongelma on siis siinä, että en saa tuota ./configure komentoa taittumaan.
Oikeasti tässä on pieni taka-ajatus ;D eli jos joku osaa tuon kääntää tai tietää valmiin deb paketin niin voisi olla kiva kuulla, että miten homma toimii. Tuon lähdekoodikansiosta(ei ehkä ihan oikea termi :)) löytyy myös joku sh loppuinen "komentotulkin komentotiedosto" josta ainakin READMEn mukaan peli pitäisi pystyä käynnistämään, mutta en ainakaan itse osaa. En löytänyt millään valmista pakettia ainakaan googlella, mutta jos joku tietää vähemmän tai enemmän GTAn tapaisia pelejä voi mielellään laittaa tänne. En itse ole mikään GTA fani, mutta ajaminen ja ampuminen on aika kiva yhdistelmä :). Jos joku osaa paketoida ja voi laittaa ohjeet tänne, olisi todellä hyvä jos ne olisivat ihan rautalangasta väännetyt, olen aika uusi näissä.
Gnomea voi säätää yhden nappulan vähemmän

eGetin

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1093
  • Milloin mitäkin
    • Profiili
Niin siis pelihän käynnistyy niinkin yksinkertaisesti kuin että komennat päätteeseen pelin juurikansiossa sh start_linux_client.sh
Pöytäkone: Intel i7 920 | Asus P6X58D Premium | 12Gb DDR3 1600MHz | Asus Radeon HD 6950 1Gb | 60GB OCZ Vertex 2 SSD + 2TB WD Caviar Green + Samsung 830 120GB
HTPC: Intel C2D E4400 | Asus P5B | 4Gb DDR2 800MHz | Asus Geforce GT210 | 500GB WD Caviar GP
Kannettava: Asus Eee PC 1225B

veet123

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Kiitos! Koitin tuota, mutta väärällä komennolla, nyt pelittää!
Gnomea voi säätää yhden nappulan vähemmän

stay

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 32
    • Profiili
Minulle pääte kertoo seuraavaa, vinkkiä miten voisi korjata?

Koodia: [Valitse]
stay@stay-desktop:~/Työpöytä/Passenger-0.3$ sh start_linux_client.sh
Exception in thread "main" java.lang.UnsatisfiedLinkError: Can't load library: /usr/lib/jvm/java-6-openjdk/jre/lib/i386/xawt/libmawt.so
at java.lang.ClassLoader.loadLibrary(ClassLoader.java:1666)
at java.lang.Runtime.load0(Runtime.java:787)
at java.lang.System.load(System.java:1022)
at java.lang.ClassLoader$NativeLibrary.load(Native Method)
at java.lang.ClassLoader.loadLibrary0(ClassLoader.java:1767)
at java.lang.ClassLoader.loadLibrary(ClassLoader.java:1684)
at java.lang.Runtime.loadLibrary0(Runtime.java:840)
at java.lang.System.loadLibrary(System.java:1047)
at sun.security.action.LoadLibraryAction.run(LoadLibraryAction.java:67)
at sun.security.action.LoadLibraryAction.run(LoadLibraryAction.java:47)
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
at java.awt.Toolkit.loadLibraries(Toolkit.java:1610)
at java.awt.Toolkit.<clinit>(Toolkit.java:1632)
at java.awt.Component.<clinit>(Component.java:568)

EDIT: Asennampa tuon openjdk:n :P "aina ei järki kulje"
« Viimeksi muokattu: 31.07.08 - klo:09.42 kirjoittanut stay »

Dost

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 725
    • Profiili
Tämä peli ansaitsee "maailman rumimmat grafiikat" palkinnon  ;D

Onko tekstuurit tahallaan tehty näin järkyttävän näköisiksi? Joo muistetaan että versio on vasta 0.3, mutta muitenkin.