Kirjoittaja Aihe: Kubuntu Intrepid  (Luettu 9227 kertaa)

timbba

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1413
    • Profiili
Vs: Kubuntu Intrepid
« Vastaus #20 : 14.11.08 - klo:17.16 »
Näin jälkikäteen vaikea alkaa erittelemään mutta kokonaisuudessaan on kyllä vielä niin kesken että ei kiinnosta meikäläistä. Viimisin vitutusta
nostattava juttu oli paneelin(vai mikä se oli, tuo jossa näytetään työpöydällä auki olevat ikkunat) puuttuvat säädöt, joiden puutteesta ei mitenkään
saanut niin että taskbarissa näkyisi pelkästään käytössä olevan desktop:n ikkunat eikä kaikkien. No, voi tuntua vähäpätöiseltä mutta vastaavia
pikkujuttuja löyty ihan riittämiin. Katsotaan vuoden päästä uudestaan.

Tuo kyllä itse asiassa toimii kyllä: Valitsee "Tehtävien hallinta" -sovelman asetukset ja sieltä raksi kohtaan "Näytä vain tämän työpöydän ikkunat". Englannin kielisiä vastaavia en muista..
Onko muita ongelmia?

_Pete_

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1836
  • Fufufuuffuuu
    • Profiili
Vs: Kubuntu Intrepid
« Vastaus #21 : 14.11.08 - klo:17.34 »
Tuo kyllä itse asiassa toimii kyllä: Valitsee "Tehtävien hallinta" -sovelman asetukset ja sieltä raksi kohtaan "Näytä vain tämän työpöydän ikkunat". Englannin kielisiä vastaavia en muista..
Onko muita ongelmia?

Jahas no ei sitten osunut silmään. Toinen ongelma joka kyrsiinnytti oli ettei konsolen shortcutteja copy/pasteen voinut
muuttaa. Mutta nyt oikeestaan on liian myöhäistä ja back to 3.5.X ja ei kyllä jaksa/innosta säätää takaisin tuota nyt hetkeen.

timbba

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1413
    • Profiili
Vs: Kubuntu Intrepid
« Vastaus #22 : 14.11.08 - klo:18.43 »
Tuo kyllä itse asiassa toimii kyllä: Valitsee "Tehtävien hallinta" -sovelman asetukset ja sieltä raksi kohtaan "Näytä vain tämän työpöydän ikkunat". Englannin kielisiä vastaavia en muista..
Onko muita ongelmia?

Jahas no ei sitten osunut silmään. Toinen ongelma joka kyrsiinnytti oli ettei konsolen shortcutteja copy/pasteen voinut
muuttaa. Mutta nyt oikeestaan on liian myöhäistä ja back to 3.5.X ja ei kyllä jaksa/innosta säätää takaisin tuota nyt hetkeen.

Toi on kyllä totta. Ehkä jostain syövereistä ton sais ehkä manuaalisesti muutettua..

Mut kukin käyttää sitä työpöytäympäristöä joka parhaimmalta itselle tuntuu.. Nii ku sanoit, pieniä ongelmaisia juttuja saattaa löytyä nelosesta viel, mut itelle tää tuntuu sopivimmalta ja omimmalta :)