Kirjoittaja Aihe: Digitaaliset kuvakehykset  (Luettu 1608 kertaa)

noonas

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 115
    • Profiili
Digitaaliset kuvakehykset
« : 18.06.08 - klo:20.32 »
Terve.

Olen suhteellisen laiska digikuvien kehittäjä, joten olen suunnitellut hankkivani digitaalisen valokuvakehyksen. Olen pähkäillyt eri merkkisten ja hintaisten mallien kanssa ja koittanut selvittää laitteista tietoa. Hintahaitari tuntuu olevan erittäin suuri 7-8" kehysten kesken (80-210€, hintaseuranta.fi), joten laaduissakin tuo hintaero varmasti näkyy. Toki osa hinnasta selittyy ominaisuuksilla (autom. punasilmäisyyden poisto, sisäisen muistin koko ja vastaavat) ja brandilla, mutta varmasti suurimpana hintaan vaikuttaa näytön laatu.

Olen katsellut tunnettujen ja hyväksi havaittujen lcd-paneelivalmistajien, kuten Sonyn, Philipsin ja Samsungin valokuvakehyksiä, sillä niiden tuotteissa luulisin kuvanlaadun olevan kunnossa. Varsinkin Sonyn kehykset tuntuvat olevan melko kalliita. Erityinen kiinnostuksen kohde on Sonyn DPF-D70 7". Miten halvat mallit eroavat isojen brandien valmistamista tuotteista?

Moni sisäisen muistin omaava kehys toimii varmaan suoraan Linuxin kanssa näkyen ulkoisena massamuistilaitteena. Kertokaa toki mikäli teillä on toisenlaisia kokemuksia. Olisikin mukava kuulla teidän mielipiteitä erilaisista kehyksistä. Antakaa toki suosituksia ja kertokaa mikäli jokin tuote kannattaa suosiolla jättää kauppaan syystä taikka toisesta.

Ystävällisin terveisin
noonas

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3933
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: Digitaaliset kuvakehykset
« Vastaus #1 : 18.06.08 - klo:20.39 »
http://www.netville.fi/product_details.php?p=21339

tuo ois varmaan aika kätevä kun kuulemma tuo "eksyneet" kuvatkin takaisin tosin sielä xxx osastolta poistetut voi olla ikävä tollasten ohjelmien jälkeen :)

itsellä ei kokemuksia noista kehyksistä ole ehkä joskus tollasen teen johonki pienehköön matkatelkkariin johon liitän jonku vekottimen näyttämään kuvia...
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB