Muut alueet > Muut käyttöjärjestelmät ja Linux-jakelut

Ubuntusta openSUSEen

(1/3) > >>

fpsg6:
Terveppä terve ubuntu yhteisö,vaihdoin käyttiksen ubuntusta open suseen(KDE 10.3),ja -sorry vaan-tuntuu premmalta kuin ubuntu.Anyway,Linux ympäristössä pyöritään ja sehän on aivan muuta kuin pilin järjestelmä.P.S. ja niinhän sanotaan että kaikkea pitää kokeilla-ainakin kerran ;)

meizirkki:
onneksi olkoon

itelleni jäi opensuse 10.1:stä  _niin_ pahat muistot etten koskaan tule suseen palaamaan.

Jakke77:
juu ja mun tutustuminen grup error 17:aan :D ehkä joskus tutustun siihen itsekkin

Tim_o:

--- Lainaus käyttäjältä: fpsg6 - 08.06.08 - klo:12.55 ---Terveppä terve ubuntu yhteisö,vaihdoin käyttiksen ubuntusta open suseen(KDE 10.3),ja -sorry vaan-tuntuu premmalta kuin ubuntu.Anyway,Linux ympäristössä pyöritään ja sehän on aivan muuta kuin pilin järjestelmä.P.S. ja niinhän sanotaan että kaikkea pitää kokeilla-ainakin kerran ;)

--- Lainaus päättyy ---

No itsekin olen aika pian sille kannalle kallistumassa ellei tämä Ubuntu ala toimia kuten pitää. Täytyisi päästä vähitellen varsinaiseen työhön jatkuvan Ubuntun jumittamisen selvittelyn ja jossain vikasietotilassa komentorimpsujen naputtelun asemasta (joista jotkut jopa pahentavat tilannetta!).  90-luvulla kokeilin viimeksi jonkin aikaa eri Linuxeja ja silloinen Mandrake sekä Red Hat toimivat varsin hyvin koneessani ja olivat helppoja asentaakin ilman mitään mainittavia ongelmia.

Exitium:
Itse ajattelin siirtyä openSUSE:n tykö kun openSUSE 11.0 ilmestyy tässä parin viikon sisällä.

Ubuntu on kiva, mutta kun olen käytännössä käyttänyt vain sitä, niin tekee mieli testailla muitakin distroja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta