Kirjoittaja Aihe: screenlets ja näytä työpöytä  (Luettu 9210 kertaa)

Jussi52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 416
  • Lubuntu 18.04 ja android vehkeet
    • Profiili
Vs: screenlets ja näytä työpöytä
« Vastaus #20 : 24.07.08 - klo:12.29 »
Se mail notification ei liity screenlets-juttuihin, vaan on ihan omansa. Vähän epätarkka oli vinkki minulta, sori. Ei minullakaan toiminut screenletsien posti-ilmoitin niin kuin piti. Muuten toimivat kyllä ne pari mitä olen laittanut työpöydälle.

MUOK: Ubuntu tweak nimisellä sovelluksella huomasin että mail notification oli saatavilla ja sen sitten asensin heti. Asennus tehtiin paketinhallinnalla. Ja toimii.
« Viimeksi muokattu: 24.07.08 - klo:14.18 kirjoittanut Jussi40 »
alkaa se kokemus karttua tästäkin

Senior

  • Vieras
Vs: screenlets ja näytä työpöytä
« Vastaus #21 : 24.07.08 - klo:12.36 »
Se mail notification ei liity screenlets-juttuihin, vaan on ihan omansa. Vähän epätarkka oli vinkki minulta, sori. Ei minullakaan toiminut screenletsien posti-ilmoitin niin kuin piti. Muuten toimivat kyllä ne pari mitä olen laittanut työpöydälle.

Niin. En meinannut ensin millään hyväksyä sitä ettei Screenlets daemon itse poista kuvakkeita joten tuon istunnot-valinnan kautta ne vasta lähtevät pois. No nyt nuo kuvakkeet näkyvät työpöydällä ja myös pysyvätkin siellä.

En tiedä liittyykö posti-ohjelman ongelmiin tuo käsky :"evolution --component=mail" millään muotoa.

anttimr

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: screenlets ja näytä työpöytä
« Vastaus #22 : 25.07.08 - klo:11.38 »
Sellainen neuvo tuli mieleen, että Screenletit kannattaa asentaa hardy-backports varastosta, jonka versio 0.1.2 on paljon kehittyneempi kuin universen 0.0.12. Eli backports ainakin screenlettejen asennuksen ajaksi käyttöön.
Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal

pumo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 140
    • Profiili
Vs: screenlets ja näytä työpöytä
« Vastaus #23 : 10.12.08 - klo:20.47 »
saako noita screenlettejä jotenkin joka työpöydälle ?
eli kun on neljä kpl pöytiä niin sama sysmonitor screenlet olisi jokaisessa vai pitääkö lisätä erikseen ?

Tha-Fox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3315
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
Vs: screenlets ja näytä työpöytä
« Vastaus #24 : 11.12.08 - klo:09.24 »
Tämän perusteella sanoisin, että "sticky" tarvitsee klikata päälle oikean napin alta. Itse olen siirtynyt Conkyn käyttäjäksi, niin en oo tuota kokeillut.