Kirjoittaja Aihe: Sovelluspalkki ei aukea  (Luettu 7116 kertaa)

shelby

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1865
    • Profiili
Vs: Sovelluspalkki ei aukea
« Vastaus #20 : 02.08.08 - klo:02.37 »
Eikös uskota, trollhättan på svensk stadi. ???
Ubu Gnome 20.04.3 LTS
Win 8.1 laptop I
Win 10 laptop II
Ubu Mate 20.04.3 LTS
Kubu 20.04.3 LTS

Storck

  • Vieras
Vs: Sovelluspalkki ei aukea
« Vastaus #21 : 02.08.08 - klo:02.39 »
Sitä just   >:(

Dost

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 725
    • Profiili
Vs: Sovelluspalkki ei aukea
« Vastaus #22 : 02.08.08 - klo:03.13 »
No miksei toi jätkä aikaisemmin maininut että se on wubi asennus!!!!??? Siksi niin buginen. Mitä järkeä on wubi asennuksessa? Antaakseen bugisen kuvan ubuntusta? Hyi!

Storck

  • Vieras
Vs: Sovelluspalkki ei aukea
« Vastaus #23 : 02.08.08 - klo:10.47 »
No miksei toi jätkä aikaisemmin maininut että se on wubi asennus!!!!??? Siksi niin buginen. Mitä järkeä on wubi asennuksessa? Antaakseen bugisen kuvan ubuntusta? Hyi!

Taisteli kaks viikkoa ( ??? ;D ;D ???) virustorjunnan kanssa ja nyt sama meno jatkuu. Siistiä.  ;)

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Sovelluspalkki ei aukea
« Vastaus #24 : 02.08.08 - klo:10.57 »
No miksei toi jätkä aikaisemmin maininut että se on wubi asennus!!!!??? Siksi niin buginen. Mitä järkeä on wubi asennuksessa? Antaakseen bugisen kuvan ubuntusta? Hyi!

Taisteli kaks viikkoa ( ??? ;D ;D ???) virustorjunnan kanssa ja nyt sama meno jatkuu. Siistiä.  ;)

Mitäs pidettäisiin ne kommentit asiallisina?!
Joskus kannattaa pitää se sanainen arkku kiinni.
Kaikilla ei ole heti hallussa uuden järjestelmän käyttö, eikä sellaista voi odottaa.

Olen kyllä samaa mieltä Dostin kanssa, ongelman ratkaisua helpottaa tiedot:
-Millä teit
-Mitä teit

Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

Dost

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 725
    • Profiili
Vs: Sovelluspalkki ei aukea
« Vastaus #25 : 02.08.08 - klo:14.09 »
Kyllä se mikeliuskin tulee kasvamaan linuxissa  ;)

mikelius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 68
    • Profiili
Vs: Sovelluspalkki ei aukea
« Vastaus #26 : 02.08.08 - klo:14.49 »
No miksei toi jätkä aikaisemmin maininut että se on wubi asennus!!!!??? Siksi niin buginen. Mitä järkeä on wubi asennuksessa? Antaakseen bugisen kuvan ubuntusta? Hyi!

Taisteli kaks viikkoa ( ??? ;D ;D ???) virustorjunnan kanssa ja nyt sama meno jatkuu. Siistiä.  ;)

Mitäs pidettäisiin ne kommentit asiallisina?!
Joskus kannattaa pitää se sanainen arkku kiinni.
Kaikilla ei ole heti hallussa uuden järjestelmän käyttö, eikä sellaista voi odottaa.

Olen kyllä samaa mieltä Dostin kanssa, ongelman ratkaisua helpottaa tiedot:
-Millä teit
-Mitä teit


en ollu tehny yhtään mitään sillon ku ongelma ilmeni tai no netissä surffaillu
ja dost mie tykkään ettiä perus käytössä virheitä eri ohjelmista/käyttöjärjestelmista
ja storck mie oon käyttäny ubuntua vasta viikon

Storck

  • Vieras
Vs: Sovelluspalkki ei aukea
« Vastaus #27 : 02.08.08 - klo:15.03 »
Ymmärrän hyvin että olet viikon käyttänyt. Ei siitä niin pitkä aika ole kuin itse olin samassa asemassa (en tosin noin tukkoisen koneen kanssa).
Mielestäni AINOA "ongelma" sinulla ja koneesi käytöllä on että teet kauhean määrän asioita IHAN TURHAAN ja TIETÄMÄTTÄ mitä teet.
Aloita ihan rauhassa tutkiskelu ja opiskelu. Ei kukaan viikossa tai kuukaudessa opi konetta käyttämään. PIKKUHILJAA.
Ihan turhaan teet itse itsellesi asiat noin vaikeaksi; wubi-gnome-kde, kaikki samassa nipussa. Ei helppo.

Ehdotan että otat pykälän verran takapakkia ja asennat äkspeen rinnalle Ubuntu 8,04 Gnomen ja aloitat alusta. ETKÄ ALA SÄÄTÄMÄÄN mitään turhuuksia ensimmäiseen viikkoon. Usko pois, pääset helpommalla. (ja me muut myös)

Tsemppiä.  ;D

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Sovelluspalkki ei aukea
« Vastaus #28 : 02.08.08 - klo:15.15 »
Asenna ubuntu-desktop uusiksi.
Siis näin:
Koodia: [Valitse]
sudo apt-get --reinstall install ubuntu-desktopja sitten käynnistä uudelleen.

Btw. Mahtaakohan tällä vahingossa sattua saamaan Ubuntun rikki. ;D Olisiko parempi asentaa se recovery-modessa? :-\
« Viimeksi muokattu: 02.08.08 - klo:15.29 kirjoittanut Tomppeli »
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Dost

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 725
    • Profiili
Vs: Sovelluspalkki ei aukea
« Vastaus #29 : 02.08.08 - klo:15.17 »
Lainaus
en ollu tehny yhtään mitään sillon ku ongelma ilmeni tai no netissä surffaillu
ja dost mie tykkään ettiä perus käytössä virheitä eri ohjelmista/käyttöjärjestelmista
ja storck mie oon käyttäny ubuntua vasta viikon

Jos tykkäät etsiä virheitä, niin sä olet täysin oikeassa paikassa, sillä ubuntu tarvitsee just tälläistä asennetta käyttäiltä! Ota kuitenkin opiksi mitä muut neuvoo. Hyvä asenne sulla!

Virheiden etsintä on oikein jos ubuntu on oikeasti asennettu koneelle. Virtuaalisena ja windowsissa ohjelmana asennettu ubuntua on turha tutkia syvemmin, koska se ei hyödytä mitään ja johdattaa harhaan. Jos löydät virheen, niin raportoi launchpadiin https://launchpad.net/ubuntu

Käytä selkeätä kieliasua ei puhekieltä kirjoittaessa. Ilmoita mahdollismman paljon systeemistasi ja mitä teit. Cheers!