Kirjoittaja Aihe: Evolution, onko emailien tallennus mahdollisuutta?(Ratkaistu)  (Luettu 2092 kertaa)

Timo Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2083
    • Profiili
Testasin muutaman päivän ajan KDE työpöytää ja ihastuin Kmail ohjelmaan, koska siellä oli mahdollisuus tallentaa emaileja  suoraan "asiakirjat" hakemistoon. Olisin tarvinnut vastaavaa ominaisuutta jo kauan sitten (yhdistyksen emailit yms). Onko Evolution ohjelmassa vastaavaa ominaisuutta?? Thunderbirdistä en löytänyt tälläistä mahdollisuutta, terveisin Timo
« Viimeksi muokattu: 22.05.08 - klo:08.20 kirjoittanut oh7jha »
"Linux, made in Finland"

hmiettine

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Evolution, onko emailien tallennus mahdollisuutta?
« Vastaus #1 : 22.05.08 - klo:00.06 »
Minulla menee eri yhteisöjen postit omiin kansiohinsa viestisuodattimen avulla. Nyt on thunderbird käytössä mutta samanlailla pitäisi evolutiolla onnistua. 

73 de 3KW


Timo Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2083
    • Profiili
Vs: Evolution, onko emailien tallennus mahdollisuutta?
« Vastaus #2 : 22.05.08 - klo:01.02 »
Tnx OM fer info! Asensin testimielessä Claws Mailin pakettivarastoista. Siinä on "save as..." luetulle mailille. Mailin voi tallentaa kotihakemistoon haluamaansa kansioon, vaikka "Kerhon posti" etc. On hieman outo kun on englanninkielinen. 73s de -7JHA
"Linux, made in Finland"

hmiettine

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Evolution, onko emailien tallennus mahdollisuutta?
« Vastaus #3 : 22.05.08 - klo:02.17 »
Thunderbirdissä otin postin ja valitsin tallenna nimellä. Se voi tallentaa mihin haluaa. Toki pidän helpompana ohjata viestit suodatimella omiin kansiohinsa automaattisesti. Sähköpostilistojen viestit menee myös suotimen kautta, taitaa tuolla Ryby listalla olla jo yli 10000 lukematonta, hi.

Hannu

Timo Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2083
    • Profiili
Vs: Evolution, onko emailien tallennus mahdollisuutta?
« Vastaus #4 : 22.05.08 - klo:08.19 »
Jep, selailin Thunderbirdin asetuksia ja löytyihän sieltä "tallenna nimellä" toiminto, jossa tallennuspaikka oli itse valittavissa.  Tämä kelpaa. Kiitokset! terveiisin Timo
"Linux, made in Finland"

eap

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 240
  • si fallor sum
    • Profiili
Kyllä minun Evolutionissa (Hardy) hiiren oikean korvan alta löytyy "tallenna nimellä" vaihtoehto ja voi tallettaa minne haluaa.

Linux user #424871