Kirjoittaja Aihe: Sivusto jumittuu(RATKAISTU)  (Luettu 2053 kertaa)

fpsg6

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 144
    • Profiili
Sivusto jumittuu(RATKAISTU)
« : 17.05.08 - klo:16.01 »
Outoja asioita tapahtuu:kun menen Tietokone.fi sivustolle se kyykyttää koko koneen ??? :o Suoritin on aivan tapissa ja lopulta on suljettava väkisin.Tapahtuu kaikilla selaimilla,Firefox,Epiphany ja jopa Galeonilla olen kokeillut.Olen myös käynyt muilla sivuilla jotka käyttävät paljon flashia mutta ne toimivat?
« Viimeksi muokattu: 17.05.08 - klo:21.48 kirjoittanut fpsg6 »

Minna S

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1053
    • Profiili
Vs: Sivusto jumittuu
« Vastaus #1 : 17.05.08 - klo:19.01 »
Ja kun minä yritän mennä tänne niin Ubuntu heittää minut kirjautumisikkunaan. Tätä on tapahtunut vain Hardyssa.

Linux user # 406601

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Sivusto jumittuu
« Vastaus #2 : 17.05.08 - klo:19.08 »
Mikähän mun installaatiossa on vikana, kun kaikki nämä eri sivustot ja muut jutut vaan toimii ???
Nyt pitää kyllä ottaa yhteyttä, ubuntun kehittäjiin että, tekisi yhden bugin mulle...

Melkein oletusasennuksella mennään...
Vain muutama paketti asennettu ylimääräisiä.

firefoxin eri profiilia voisi kokeilla, jos auttaisi ongelmaan.
Koodia: [Valitse]
firefox -ProfileManager
« Viimeksi muokattu: 17.05.08 - klo:19.11 kirjoittanut GoddamnDevil »
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

jori52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2047
    • Profiili
Vs: Sivusto jumittuu
« Vastaus #3 : 17.05.08 - klo:20.59 »
Outoja asioita tapahtuu:kun menen Tietokone.fi sivustolle se kyykyttää koko koneen ??? :o Suoritin on aivan tapissa ja lopulta on suljettava väkisin.Tapahtuu kaikilla selaimilla,Firefox,Epiphany ja jopa Galeonilla olen kokeillut.Olen myös käynyt muilla sivuilla jotka käyttävät paljon flashia mutta ne toimivat?

Kokeile ilman työpöytätehosteita, ne aiheuttaa joskus kaikennäköistä.

Kyllä minullakin firefox tekee joskus (aika usein) pientä hyytymistä, sivu ei aukea  tahmaa vähän , mutta eiköhän ne korjaannu viralliseen versioon mennessä.

Muuten kaikki sivut kyllä aukeaa vaikka onkin suurinpiirtein oletusasennus kyseessä.


Terveisin jori52 
« Viimeksi muokattu: 17.05.08 - klo:21.36 kirjoittanut jori52 »
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10

fpsg6

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 144
    • Profiili
Vs: Sivusto jumittuu
« Vastaus #4 : 17.05.08 - klo:21.16 »
Firefoxissa auttoi tuo uusi profiili(tuttua myos windowsissa),joten sikäli ongelma on ratkaistu,en lisännyt RATKAISTU koska tässä topicissa oli myös toinen kysymys.

jori52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2047
    • Profiili
Vs: Sivusto jumittuu
« Vastaus #5 : 17.05.08 - klo:21.36 »
Firefoxissa auttoi tuo uusi profiili(tuttua myos windowsissa),joten sikäli ongelma on ratkaistu,en lisännyt RATKAISTU koska tässä topicissa oli myös toinen kysymys.

Lisää vaan ratkaistu, muokkasin omasta viestistäni kysymyksen pois, ei ole niin päivän polttava kysymys.

Terveisin jori52
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10