Kirjoittaja Aihe: Äänet pätkivät peleissä  (Luettu 1758 kertaa)

tonkman

  • Vieras
Äänet pätkivät peleissä
« : 03.05.08 - klo:12.07 »
Heroes kolmosen ja civilization: call of power pelien äänet pätkivät ikävästi heti alusta alkaen. Muiden pelien/hyötysoftien äänet taas toimivat kunnolla, en nyt oikein enempää osaa sanoa, mutta äänet olisi kiva saada kunnolla toimimaan. Kummankaan käynnistyessä ei tule mitään virheilmoituksia tai huomautuksia. Ubuntu 7.10 on nyt käytössä läppärissä ja pöytäkoneessa, läppärissä äänet toimivat.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11443
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Äänet pätkivät peleissä
« Vastaus #1 : 03.05.08 - klo:12.11 »
Nuohan ovat Windows-pelejä, joten voisit vilkaista Winen asetuksista ääni-välilehteä. Minulla ei ole ollut äänien kanssa ongelmia, joten en osaa sanoa sen tarkemmin kuin, että voisit vilkasta niitä. Tietääkseni siellä pitäisi olla käytössä ALSA, muttei OSS. Ja niitä muitakin voi muutella, mutta en tiedä niistä mitään...
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

tonkman

  • Vieras
Vs: Äänet pätkivät peleissä
« Vastaus #2 : 03.05.08 - klo:23.10 »
Olen asentanut noiden pelien linux-versiot. Kokeilin myös vaihdella mixeriä ja asetuksia vähän joka suuntaan mutta ei auttanut.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11443
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Äänet pätkivät peleissä
« Vastaus #3 : 04.05.08 - klo:08.10 »
Olen asentanut noiden pelien linux-versiot. Kokeilin myös vaihdella mixeriä ja asetuksia vähän joka suuntaan mutta ei auttanut.
Ai onko niistä semmoisetkin...no en silti ole niitä pelannut... ::) Tänään saat (toivottavasti) paremmin apua kuin eilen, koska eilen useimmat pitivät tietokoneensa kiinni.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.